ליאור רפאלוב חתם באנדרלכט לשנתיים הבאות. הקשר הישראלי, שהיום חוגג את יום הולדתו ה-35, יעזוב את אנטוורפן בה שיחק מאז 2018/19.
רפאלוב, שבאופן מעורר מחלוקת לא קיבל זימונים למשימות האחרונות של נבחרת ישראל, משחק בבלגיה כבר 10 שנים. הוא כבש בעונה האחרונה 14 שערים במדי אנטוורפן בכל המסגרות ובישל 12. בנוסף, הוא נבחר לשחקן המצטיין בליגה הבלגית ב-2020 וזכה בנעל הזהב.
1 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
(צילום: רויטרס)
אנטוורפן מדורגת במקום השני בפלייאוף העליון בבלגיה, במרחק של 8 נקודות מהמוליכה פ.צ ברוז', בה שיחק רפאלוב עד 2018. אנדרלכט מדורגת שלישית עם נקודה אחת פחות מאנטוורפן.
אנדרלכט, אותה מאמן בלם העבר וינסנט קומפאני, היא אחת מקבוצות הפאר של בלגיה אחרי שזכתה 34 פעמים באליפות. כמו כן היא זכתה 9 פעמים בגביע הבלגי, פעם אחת בגביע אופ"א (1983) ופעמיים בגביע המחזיקות.
המנהל הספורטיבי של אנדרלכט, פיטר ורבקה, אמר לאחר החתימה: "כולם יודעים מה האיכויות של ליאור וזה ברור שהוא מתאים לכדורגל שאנחנו מכוונים אלו. הודות לניסיון שלו, וכמובן גם לדחף הגדול ולמקצוענות שלו, הוא מישהו שיכול לשפר הרבה מהשחקנים הצעירים שלנו על המגרש ומחוצה לו. הוא יכול לסייע ולתרום להתפתחות של השחקנים האלו ובמקביל, להיות חשוב למועדון גם מבחינת שערים ובישולים".
פורסם לראשונה: 15:10, 26.04.21