גם כריסטיאנו רונאלדו לא עזר ליובנטוס. אלופת איטליה איכזבה הערב (שבת) כאשר סיימה בתיקו 1:1 במגרשה של ורונה במחזור ה-23 בליגה האיטלקית. בעקבות זאת היא נותרה במקום השלישי ומרוחקת 7 נקודות מהמקום הראשון בו מדורגת אינטר.
רונאלדו העלה את הביאנקונרי ליתרון כאשר בעט פנימה בדקה ה-49, אחרי בישול של פדריקו קייזה. בדקה ה-78 הגביה דארקו לזוביץ' לרחבה ואנטונין ברק נגח נהדר לרשת את שער השוויון.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
לאציו חטפה באמצע השבוע 4:1 ביתי חד צדדי מבאיירן מינכן במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. אפשר לומר שמעשית היא הודחה והיא תנסה לצאת בשלום מהגומלין באליאנץ ארינה, אבל נראה שהתבוסה הזו השפיעה עליה גם בליגה. הערב השחקנים של סימונה אינזאגי הפסידו 2:0 לבולוניה, ובמקום להיצמד לצמרת, הם עלולים למצוא את עצמם בסוף המחזור במקום השביעי בטבלה.
3 צפייה בגלריה
שחקני בולוניה חוגגים
שחקני בולוניה חוגגים
שחקני בולוניה חוגגים
(צילום: EPA)
צ'ירו אימובילה, הכוכב הגדול של הנשרים, היה חלש מאוד מול אלופת אירופה, ובדקה ה-17 קיבל הזדמנות לחזור לעצמו כשלאציו קיבלה שריקה לפנדל. החלוץ האיטלקי החמיץ את הבעיטה שתי דקות מאוחר יותר האורחת חטפה בצד השני משער של איברהימה אמבאיה.
3 צפייה בגלריה
איברהימה אמבאיה
איברהימה אמבאיה
איברהימה אמבאיה
(צילום: AP)
לאציו ניסתה לחזור ולהשוות, והגיעה ללא מעט מצבים, אבל פשוט לא מצאה את הרשת. ניקולה סאנסונה הראה לה איך עושים זאת נכון ונעץ את השני ברשת של פפה ריינה הוותיק.
במשחק המוקדם של היום, ספציה סיימה ב-2:2 ביתי מול פארמה, שמסובכת קשות מתחת לקו האדום.

צרפת: צמד לאמבאפה, 0:4 לפ.ס.ז' על דיז'ון

פריז סן ז'רמן רחוקה רק נקודה מהמקום הראשון בליגה הצרפתית. סגנית אלופת אירופה הביסה הערב (שבת) 0:4 את נועלת הטבלה דיז'ון במחזור ה-27 וכעת יש לה 57 נקודות, אחת פחות מהמוליכה ליל שתארח מחר את שטרסבורג.
קיליאן אמבאפה כבש צמד (32 בפנדל ו-51) אחרי שמויסה קן הבקיע את הראשון בדקה השישית. דנילו פריירה חתם (82) את התוצאה. במשחק נוסף ניצחה מץ 1:2 את בורדו בחוץ.
פורסם לראשונה: 21:52, 27.02.21