"דיבאלה-רונאלדו-קוסטה: היהלומים של יובנטוס", הייתה הכותרת בגזטה דלו ספורט אחרי ה-1:3 המרשים של יובנטוס אתמול (שלישי) על גנואה במסגרת המחזור ה-29 בליגה האיטלקית. השלושה כבשו שערים פשוט פנטסטיים במחצית השנייה והשאירו את הפער של הגברת הזקנה בפסגה מלאציו על ארבע נקודות כשנותרו תשעה מחזורים לסיום.
"אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב, אפילו במחצית הראשונה. זה היה מאמץ קבוצתי וכבשנו שלושה שערים יפים. התאוששנו יפה מגמר הגביע המאכזב. בסוף זה היה עניין פיזי והתאוששות מהמאמץ", אמר בסיום מאוריציו סארי.
2 צפייה בגלריה
מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ'
רונאלדו וקוסטה. שערים משוגעים
(AFP)
על היכולת הנהדרת של רונאלדו, שכבש את השער השני במשחק אחרי פריצה במרכז המגרש ובעיטה מחוץ לרחבה, הוסיף המאמן: "כריסטיאנו משחק בצורה חופשית כדי לכבוש, אבל כשהוא מחליט למסור את הכדור במהירות, הוא הכי טוב בעולם".
על שיתוף הפעולה בין הפורטוגלי לפאולו דיבאלה, אמר סארי: "משהו השתנה בתנועה שלהם יחד. הם למדו לחפש אחד את השני לעיתים קרובות יותר. זה תורם לשניהם. זה משהו ששמתי לב אליו גם באימונים".
2 צפייה בגלריה
מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ'
פיאניץ'. פתח בהרכב למרות המעבר לברצלונה
(צילום: רויטרס)
אם מישהו חשב שרונאלדו התעצבן מכך שהוחלף במהלך המשחק, אז כנראה שזה לא המצב. "בהתחלה רציתי להחליף את דיבאלה, אבל בסוף החלטתי על רונאלדו ששיחק הרבה דקות לאחרונה. זה משהו שדיברנו עליו בימים האחרונים, הוא ידע שהוא יהיה מוחלף אם נוביל בצורה משמעותית", סיפר סארי.
מיראלם פיאניץ' הבוסני, שחתם שלשום בברצלונה ויעזוב את יובנטוס בסיום העונה, פתח ב-11 וקיבל מסארי 74 דקות: "בכלל לא דיברתי איתו בימים האחרונים. הפעם האחרונה שדיברנו הייתה קצת אחרי שחזרנו מפגרה כי רציתי לדעת את מצבו. אני בטוח שהוא ישחק טוב בתקופה שנשארה לו אצלנו. אני רואה שהוא מאושר ורגוע, אין לי חשש לגביו".