באיירן מינכן השיגה הערב (שבת) את ניצחונה השלישי בארבעה משחקים בבונדסליגה, עם 1:4 גדול על ארמיניה בילפלד בחוץ - ומי שעמדו במרכז החגיגה הם - שוב, יש לומר - רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר.
שני הכוכבים של הבווארים הבקיעו צמדים, כשכל אחד מהם גם מבשל לחברו את אחד משני השערים שלו. זה התחיל עם שער של מולר כבר בדקה התשיעית, גורצקה סידר ללבנדובסקי את השני בדקה ה-26 וכובש השער הראשון הגיש לפולני את השני שלו רגע לפני השריקה להפסקה. שש דקות לתוך המחצית השנייה לבנדובסקי החזיר את החוב עם בישול למולר שהעלה את באיירן ל-0:4. היפני ריטסו דואן רק צימק ל-4:1 (58). הנקודה השחורה של באיירן במשחק: בדקה ה-76 הורחק קורנטין טוליסו.
4 צפייה בגלריה
לבנדובסקי ומולר חוגגים
לבנדובסקי ומולר חוגגים
לבנדובסקי ומולר חוגגים
(צילום: AP)
מונס דאבור חזר במצב רוח טוב אחרי הניצחון של נבחרת ישראל על סלובקיה במשחק האחרון של החלון הבינלאומי, אך היום העביר את רוב המשחק על הספסל ועלה רק 11 דקות לסיום בהפסד הופנהיים לדורטמונד 1:0 בבית.
החילוף של דאבור הגיע שלוש דקות אחרי שמרקו רויס כבש את שער הניצחון (76) מבישול של ארלינג הולאנד. הניצחון ביסס את דורטמונד במקום השני, לפחות עד שפרנקפורט תשלים את המשחק שלה.
4 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד. היום על תקן המבשל
(צילום: גטי אימג'ס)
לייפציג נשארה בפסגה אחרי שגם היא השיגה ניצחון חוץ, 0:2 באוגסבורג שהייתה צמודה אליה בטבלה לפני המשחק. המגן השמאלי אנחלינו כבש את הראשון רגע לפני ההפסקה ויוסוף פולסן הדני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-66.
4 צפייה בגלריה
יוסוף פולסן  חוגג
יוסוף פולסן  חוגג
יוסוף פולסן חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
במשחקים נוספים, גם שטוטגרט השיגה 0:2 בחוץ, על הרטה ברלין. מארק-אוליבר קאמפף (9) וגונסאלו קסטרו (68) הבקיעו. לברקוזן ניצחה 0:1 את מיינץ (לוקאס אלאריו, 30) - ניצחון חוץ רביעי בחמישה משחקים בגרמניה עד כה היום. בחמישי סיימה ורדר ברמן ב-1:1 אצל פרייבורג. פיליפ לינהארט נתן יתרון למארחת (16), אבל פנדל של ניקלאס פולקרוג שמר את האורחות בלתי מנוצחות בינתיים.

סולומון כבש, שחטאר הביסה

בנבחרת ישראל מנור סולומון לא מצליח למצוא את השער, אבל בקבוצתו שחטאר דונייצק דווקא כן. הקשר עלה מהספסל במחצית הראשונה וכבש בדקה ה-50 את השער החמישי של שחטאר ב-1:5 מול לבוב, במסגרת המחזור השישי באוקראינה. ביום רביעי הישראלי יפגוש את ריאל מדריד בחוץ בליגת האלופות.
4 צפייה בגלריה
סולומון חוגג עם דודו
סולומון חוגג עם דודו
סולומון חוגג עם דודו
(צילום: רויטרס)
פורסם לראשונה: 18:25, 17.10.20