דרמה גדולה באתלטיקו מדריד, ארבעה ימים בלבד לפני משחקה בליסבון מול ר.ב לייפציג ברבע גמר ליגת האלופות. הספרדים הודיעו הערב (ראשון) כי לאחר בדיקת קורונה לשחקנים ואנשי הצוות לקראת היציאה לפורטוגל, התגלו שני מקרים חיוביים.
במועדון לא אישרו תחילה אם מדובר בשחקנים או לא, אבל כן ציינו כי השניים נכנסו לבידוד מיידי וכי יתקיים עוד סבב של בדיקות כדי לשלול מקרים נוספים. מאוחר יותר פורסם שמדובר במגן הקרואטי סימה ורסליקו והחלוץ הארגנטינאי אנחל קוריאה.
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו מדריד חוגגת
אתלטיקו מדריד חוגגת
דרמה גדולה באתלטיקו מדריד
(צילום: AFP)
שני השחקנים לא יוכלו להשתתף כמובן ברבע גמר ליגת האלופות בליסבון ולא יטוסו עם הקבוצה. יתר שחקני אתלטיקו שנבדקו נמצאו שליליים.

נגלסמן חשף: "סירבתי לפני שנתיים לריאל מדריד"

יוליאן נגלסמן רשום על שני ציוני דרך. ב-2016, על הקווים של הופנהיים, הפך בגיל 28 למאמן הצעיר ביותר בבונדסליגה. ארבע שנים קדימה ומאמנה של ר.ב לייפציג הוא גם הצעיר ביותר שעולה עם קבוצה לרבע גמר ליגת האלופות.
בחמישי, כאמור, נגלסמן ולייפציג יפגשו בליסבון את אתלטיקו מדריד, אך לפני כן ערך ה"מארקה" ראיון עם הגרמני, בו הוא חשף כי ריאל מדריד יצרה איתו קשר כבר לפני שנתיים, אחרי עזיבתו המפתיעה של זינדין זידאן.
3 צפייה בגלריה
נגלסמן על הקווים
נגלסמן על הקווים
אמר לא לריאל. נגלסמן
(צילום: Getty Images)
"היו שיחות טלפון, אבל בסופו של דבר אני קיבלתי את ההחלטה", שחזר נגלסמן. "האמנתי שזה לא היה הצעד הנכון עבורי. הייתי אחד מרשימה של כמה מועמדים. הייתה לי שיחה טובה עם חוסה אנחל סאנצ'ס (מנכ"ל המועדון) והחלטנו שזה לא הזמן הנכון בשבילי להגיע לשם. הסכמנו שנדבר שוב בעתיד, אם ריאל תצטרך שוב מאמן ואם אני אהיה פנוי".
על היריבה ברבע הגמר - אתלטיקו מדריד - אמר נגלסמן: "המחשבה הראשונה שלי הייתה: 'איזו קבוצת הגנה טובה היא'. נצטרך להיות יצירתיים ולשלוט במשחק. הם אימפריה בכדורגל האירופי, בטח בשנים האחרונות. דייגו סימאונה הוא שם עבודה נהדרת".
3 צפייה בגלריה
טימו ורנר
טימו ורנר
"נמצא לו מחליף". ורנר
(צילום: gettyimages)
לייפציג תחזר במשחק את מלך השערים שלה, טימו ורנר, שכבש העונה 34 שערים ועבר לצ'לסי. "הדבר הטוב הוא שלא נצטרך לשחק עם 10 שחקנים ונמצא לו מחליף", צחק נגלסמן. "טימו הוא סופר שחקן, אבל יש שחקנים בסגל שלנו שיכולים להחליף אותו".
פורסם לראשונה: 17:52, 09.08.20