משחק העונה בפרמייר-ליג יתקיים מחר (ד', 22:00) כאשר האלופה ליברפול תארח את המוליכה טוטנהאם במחזור ה-12. לשתי הקבוצות 25 נקודות וההתמודדות בינן אמורה להיות שוות כוחות, אם כי האדומים יחסרו את וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, דיוגו ז'וטה, קוסטס צימיקס, ג'יימס מילנר, תיאגו אלקנטרה ושרדן שאקירי הפצועים. בנוסף, נאבי קייטה וג'ואל מאטיפ בספק.
מנג'ר טוטנהאם, ז'וזה מוריניו, המעיט בחשיבות הבעיות של היריבה: "אליסון לא פצוע, טרנט אלכסנדר ארנולד לא פצוע ואני מאמין שגם מאטיפ ישחק. פביניו, רוברטסון, הנדרסון, וויינאלדום, סלאח, פירמינו ומאנה לא פצועים גם הם".
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
"פציעות זה דבר נורמלי, גם לנו יש". ז'וזה מוריניו
(צילום: רויטרס)
"ואן דייק שחקן טוב מאוד, אבל תנו לי את רשימת הפצועים שלהם ותשוו אותה עם ההרכב החזק שלהם. גם לנו יש רשימת פצועים ארוכה אם תיקחו בחשבון את הצעירים שמשחקים בנבחרות עד גיל 21 ועד 23. שחקני ההרכב הראשון שלנו לא פצועים, אז מה זה רשימת פציעות? בכלל, פציעות זה דבר נורמלי בכדורגל, אבל ואן דייק הוא הפצוע המשמעותי היחיד שלהם".
התרנגולים יגיעו לאנפילד אחרי שלא נוצחו ב-11 משחקיהם האחרונים ובשל כך טען מנג'ר ליברפול יורגן קלופ כי "מוריניו הפך אותם למכונת תוצאות". הפורטוגלי הגיב: "התוצאות שלנו חיוביות, אבל זה עדיין מוקדם מאוד. דברים יכולים להשתנות בתוך זמן קצר. מכונת תוצאות אפשר לכנות רק את מה שליברפול עשתה בשנים האחרונות או את מה שצ'לסי עשתה כאשר זכתה בשתי אליפויות רצופות. אנחנו קבוצה טובה שעובדת קשה וצריך לתת קרדיט לשחקנים. אני מאוד מרוצה ממה שהם עושים".
3 צפייה בגלריה
יונג-מין וקיין
יונג-מין וקיין
התקפה קטלנית. יונג-מין וקיין
(צילום: רויטרס)
על גארת' בייל החולה אמר מוריניו: "אתמול הוא עדיין לא התאמן עם הקבוצה, נחכה ונראה אם מצבו ישתפר".
טוטנהאם ספגה העונה את מספר השערים הקטן ביותר (10) בפרמייר ליג ובנוסף שמרה 5 פעמים על רשת נקייה. גם ההתקפה שלה מרשימה ושני שחקני החוד, הארי קיין וסון יונג מין, רשמו ביחד עד כה 19 כיבושים ו-14 בישולים.
קלופ: "יש להם קבוצה מרשימה מאוד בהדרכתו של מוריניו. אתה לא יכול להיות במקום הראשון אם אתה מסתמך רק על התקפות מתפרצות. לצערנו, גם אם ננטרל את שניהם יש להם עדיין שחקנים שיכולים לאיים עלינו מעמדות אחרות".
3 צפייה בגלריה
קלופ על הקווים
קלופ על הקווים
"מוריניו הפך את טוטנהאם למכונת תוצאות". קלופ
(צילום: רויטרס)