ביום רביעי הקרוב תתמודד פריז סן ז'רמן מול מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. ארבעה ימים לפני המפגש הגורלי שוררת דאגה גדולה במועדון הצרפתי.
כוכב הקבוצה, קיליאן אמבאפה, כבש אמנם צמד (4 ו-59) בניצחון החוץ 1:3 על מץ במחזור ה-34 בליגה הצרפתית, שהעלה את השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו למקום הראשון (ליל תוכל לחזור לפסגה אם תנצח את ליון ביום ראשון), אבל נפצע לאחר מכן ונכון לעכשיו מצבו לא ברור.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה ומאוריסיו פוצ'טינו
(צילום: AFP)
פביאן סנטונז השווה זמנית (46) ואחרי שאמבאפה כבש את השני הבטיח מאורו איקרדי (89) בפנדל את הניצחון של פ.ס.ז'. למרות זאת, השמחה של המנצחים לא הייתה שלמה, מכיוון שבדקה ה-87 התלונן אמבאפה על כאבים בירך וירד מהמגרש.
אם אמבאפה ייעדר ביום רביעי תהיה זו מכה קשה לפריז סן ז'רמן. לא רק שהוא אחד משחקני המפתח של קבוצתו, הוא גם נמצא בכושר מצוין אחרי שהבקיע שבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה על הדשא. במועדון מחזיקים לו אצבעות
(צילום: AFP)
פוצ'טינו שמר על אופטימיות בראיון טלוויזיוני בסיום: "אנחנו מקווים שזה לא רציני וחושבים שאמבאפה יהיה בסדר ויוכל לשחק ביום רביעי. הוא נראה רגוע כשירד מהמגרש, אז אנחנו לא מודאגים. שלטנו במשחק ושיחקנו טוב אבל חבל שספגנו את השער שהם כבשו. הניצחון הזה הגיע לנו וחשוב שנילחם על זכייה באליפות". במשחק נוסף ניצחה ברסט 1:2 את סנט אטיין בחוץ.