ברצלונה הייתה חייבת את הניצחון אתמול (ראשון) כמו אוויר לנשימה. בארסה הייתה במצב רע מאוד בליגה וידעה שאיבוד נקודות נוסף עלול להפוך את המשימה להחזיר את האליפות לכמעט בלתי אפשרית.
לשמחתה היא קיבלה את אנטואן גריזמן בכושר נהדר וכמובן את לאו מסי, ששב להרכב אחרי שלא שיחק בליגת האלופות בשבוע שעבר, וקינח עם השער הרביעי ב-0:4 על אוסאסונה.
2 צפייה בגלריה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה
מסי במחווה למראדונה
(צילום: gettyimages)
לאחר שכבש, הוא סיפק מחווה מרגשת לדייגו מראדונה שהלך לעולמו ביום רביעי האחרון כשהוא בן 60 וחשף את חולצתו של הכדורגלן המנוח במדי ניואלס, הקבוצה בה מסי החל את הקריירה בתור נער צעיר.
כמובן שהמחווה המרגשת הזו לא נעלמה מעיניו של המאמן רונלד קומאן, שהתייחס אליה והחמיא לכוכב שלו: "אלו הדברים שעושים שחקנים גדולים. דבר ראשון בגלל המהלך והשער, והדבר השני בגלל המחווה כלפי מראדונה. זה היה משהו באמת נהדר בכל מובן. אני אפילו לא ידעתי שהוא מתכנן לחגוג ככה את השער".
גריזמן כאמור היה הכוכב האמיתי על הדשא, עם שער ובישול, ונראה שסוף סוף דברים מתחילים להתחבר לצרפתי, שמעורב בשישה שערים בששת המשחקים האחרונים של ברצלונה. "אנטואן נראה טוב מאוד", הוסיף קומאן. "מהעמדה שלו, בה הוא קיבל המון חופש, הוא סיפק בישול וכבש שער. זה השחקן שאנחנו רוצים".
2 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן עם הוולה האדיר
אנטואן גריזמן עם הוולה האדיר
נראה משוחרר. אנטואן גריזמן עם הוולה האדיר
(צילום: AFP)
ההולנדי המשיך: "אני לא חושב שהוא השתנה. הוא תמיד עבד קשה מאז שהוא הגיע, אבל הפעם הוא כבש שער ועכשיו נראה שהוא מתחיל להרגיש יותר משוחרר על הדשא, וזה דבר חיובי".