אינטר עומדת לשים קץ לשליטה של יובנטוס בכדורגל האיטלקי. הנראזורי קרובים לזכייה ראשונה באליפות מאז 2010 אחרי שניצחו אתמול (שבת) 0:1 את בולוניה בחוץ ופתחו פער של שמונה נקודות ממילאן, אשר הסתפקה בתיקו 1:1 עם סמפדוריה.
לאינטר יש גם משחק חסר ולהכל במדינה ברור שאם היא תנצח בו את סאסואולו ביום רביעי הקרוב ניתן יהיה להוריד את המסך מעל המאבק בצמרת בעונה הנוכחית.
2 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
"אנחנו מסוגלים לשנות משהו". אנטוניו קונטה
(צילום: רויטרס)
אחרי שקבוצתו רשמה ניצחון תשיעי ברציפות, לאנטוניו קונטה ברור מה המגמה: "הביאו אותי כדי לשנות את ההיסטוריה של העשור האחרון ואני חושב שיצרנו משהו יפה. המטרה הייתה לרשום הישג ולבנות משהו שיביא גאווה לאוהדים. יהיה נהדר להביא להם משהו גדול אחרי כל כך הרבה שנים. יש כמה דברים שהשתנו בדרך ועכשיו אנחנו חייבים להישאר מרוכזים, כי אנחנו באמת יכולים לשנות משהו".
יחד עם זאת, קונטה סירב להכריז שקבוצתו כבר הבטיחה את הזכייה: "עוד לא עשינו כלום. יש לנו עדיין 10 משחקים ועוד לא הבטחנו את הזכייה מתמטית, כך שהדרך עדיין ארוכה ואנחנו יודעים עד כמה הליגה הזו קשה. חייבים לבוא עם אמביציה גדולה לכל משחק כדי לנצח. עכשיו זה תלוי בנו ואנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להיות במקום הראשון".
2 צפייה בגלריה
לוקאקו מורטינס חוגגים
לוקאקו מורטינס חוגגים
לוקאקו ומרטינס חוגגים
(צילום: AP)
רומלו לוקאקו, שכבש את שער הניצחון, הגיע ל-20 שערים העונה: "ההחלטה שלי להגיע לאינטר הייתה יפה מאוד, אני שום דבר בלי הקבוצה הזו. המשחק היה קשה, אבל עשינו צעד גדול קדימה וצריך להמשיך כך".
יובנטוס מדורגת שלישית בלבד אחרי שסיימה בתיקו 2:2 עם טורינו בדרבי ומרוחקת 10 נקודות מהפסגה (לפני שאינטר קיימה את משחק ההשלמה). המאמן אנדראה פירלו: "אנחנו מסבכים את המשחקים בעצמנו. יש לנו בעיה של ריכוז. אסור לנו לתת לזה לקרות אפילו לשנייה, כי בכל פעם שאנחנו מאבדים את הכדור אנחנו מאבדים גול. השער שספגנו בתחילת המחצית השנייה נבע מטעות שאנחנו מבצעים לעיתים קרובות ועל כל טעות אנחנו משלמים".