ליברפול חזרה לפסגת הטבלה. כן כן, זו לא טעות. אלופת הפרמייר-ליג שבה, למרות פתיחת עונה מגומגמת, למקום הראשון אחרי שהערב גברה 1:2 באנפילד על ווסטהאם. קל זה לא היה, כמו כל המשחקים של המרסיסיידרס העונה, אבל העיקר הניצחון, לא?
פאבלו פורנלאס (10) העלה את האורחת ליתרון מוקדם, אבל מוחמד סלאח (42) השווה בפנדל ושלח את הקבוצות לחדרי ההלבשה. בדקה ה-77 דיוגו ז'וטה חשב שהוא כבש את שער הניצחון אחרי שדחק לרשת של לוקאש פביאנסקי, אבל עבירה מוקדמת של סאדיו מאנה גרמה ל-VAR לפסול את השער.
3 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שוב בפסגה. שחקני ליברפול חוגגים
(צילום: getty images)
שמונה דקות מאוחר יותר, אף מערכת וידאו לא יכלה לפסול לז'וטה את הגול. מסירת אומן של ג'רדאן שאקירי השאירה את הפורטוגלי לבדו מול פביאנסקי, והוא לא התבלבל, וכבש, הפעם באמת, את שער הניצחון.
מנצ'סטר סיטי לאט לאט יוצאת מפתיחת העונה הרעה שלה בפרמייר-ליג, והיום השיגה 0:1 חשוב בחוץ מול שפילד יונייטד, וטיפסה במעלה הטבלה. קייל ווקר (28) כבש את השער היחיד במשחק הודות לבישול של האחד והיחיד קווין דה בריינה. זה היה המשחק הרביעי ברציפות של סיטי ללא הפסד. במחזור הבא מחכה לפפ גווארדיולה מפגש קשה ומרתק מול האלופה.
3 צפייה בגלריה
שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים
מוכנים לליברפול? לא בטוח. שחקני סיטי חוגגים
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג
(צילום: AFP)
צ'לסי נראתה מצוין והביסה 0:3 חלק את ברנלי. חכים זייש (26), שבאמצע השבוע כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, הוסיף גם שער ראשון בפרמייר-ליג, אחרי בישול של טאמי אברהם. קורט זומה, בלם למי ששכח, הבקיע את שער הליגה השלישי שלו העונה בדקה ה-63, טימו ורנר (70) חתם.
פורסם לראשונה: 16:30, 31.10.20