טוטנהאם רוצה לחזור למועדון ארבע הגדולות של הפרמייר-ליג ומחפשת חיזוק בכל הכוח. על פי סקיי ספורטס, הספרס סיכמו על צירופו של סרחיו רגילון, מגן ריאל מדריד שבעונה האחרונה היה מושאל לסביליה.
על פי הדיווח, רגילון (23) כבר סיכם את תנאיו והבלאנקוס צפויים לקבל תמורתו 30 מיליון אירו. עד אתמול (שני) היה נראה שהספרדי המוכשר נמצא דווקא בדרך למנצ'סטר יונייטד, אך כעת מסתמן כי הוא העדיף את לונדון ולשחק תחת ז'וזה מוריניו.
3 צפייה בגלריה
ברצלונה נגד ריאל מדריד
ברצלונה נגד ריאל מדריד
יחזור לאקסית? בייל
(צילום: Getty Images)
3 צפייה בגלריה
רגילון מתקל את ד'אמברוסיו
רגילון מתקל את ד'אמברוסיו
הצטין בסביליה. רגילון מתקל את ד'אמברוסיו
(צילום: EPA)
מתחת לפני השטח מסתמן שהסיבה האמיתית שהשדים האדומים ויתרו על המגן היא הדרישה של האלופה הספרדית להוסיף שני סעיפים. הראשון, אפשרות לרכוש את רגילון בחזרה במחיר שסוכם מראש ואחד נוסף שמאפשר לה להשוות כל הצעה שתתקבל עליו בעתיד.
רגילון רשם עונה אדירה במדי סביליה. הוא שיחק 38 משחקים בכל המסגרות בהם כבש שלושה שערים ובישל חמישה נוספים – והיה חלק בלתי נפרד מהזכייה המרשימה של הקבוצה בליגה האירופית.
נראה שזה לא הרכש היחיד שרוצים בווייט הארט ליין, ובטוטנהאם שואפים להחזיר גם את האקס גארת' בייל (31) לקדנציה שנייה. בייל אמנם חזר פצוע מפגרת הנבחרות, מה שבריאל חששו שיגרום לקבוצות לוותר עליו בחלון הנוכחי, אך נראה שמוריניו עדיין מעוניין.
3 צפייה בגלריה
סיפק יכולת אדירה במדי טוטנהאם. בייל
סיפק יכולת אדירה במדי טוטנהאם. בייל
סיפק יכולת אדירה במדי טוטנהאם. בייל
(צילום: AP)
עדיין לא ברור כמה טוטנהאם תיאלץ לשלם על הוולשי, אך חלק מהמתווה המסתמן מדבר על כך שדלה עלי יושאל לבלאנקוס, שתשלם את כל שכרו ובייל יעשה את הדרך ההפוכה, אך הספרס ישלמו רק חצי מהמשכורת שלו (600 אלף פאונד לשבוע), וריאל תשלים את ההפרש.
שש העונות של בייל בטוטנהאם היו פשוט פנטסטיות. הוא רשם 203 משחקים, בהם כבש 56 שערים ובישל 58 נוספים. הוא גם הספיק לזכות פעמיים בתואר שחקן העונה בפרמייר-ליג ופעם אחת בתואר השחקן הצעיר המצטיין. היכולת הזו סידרה לו מעבר לריאל תמורת 100 מיליון אירו בקיץ 2013, סכום שהפך אותו אז לשחקן היקר בהיסטוריה.