כריסטיאנו רונאלדו היה ללא ספק כוכב המשחק של יובנטוס אתמול (ראשון) בניצחון 1:3 על קליארי, עם שלושער נהדר תוך 22 דקות בלבד במחצית הראשונה, וסתם הרבה מאוד פיות שביקרו אותו על היכולת הדלה לאחר עוד הדחה מאכזבת מליגת האלופות בשבוע שעבר מול פורטו.
זה היה שלושער מושלם: אחד בראש, אחד בימין (בפנדל אחרי שהוכשל בעצמו על ידי השוער) ואחד ברגל שמאל לחיבורים בתום מבצע אישי נהדר, והוא העלה את יובנטוס למקום השני עם משחק חסר. אבל רבים באיטליה סבורים שרונאלדו בכלל לא היה צריך להישאר על המגרש אחרי השער הראשון כדי לכבוש את שני האחרים.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מבצע עבירה
כריסטיאנו רונאלדו מבצע עבירה
העבירה ל כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
במצב של 0:1 הוא ניסה להגיע לכדור רוחב של פדריקו קייזה, הרים רגל גבוה מאוד ופגע בעוצמה בשוער קליארי. זה הסתיים בכרטיס צהוב בלבד אבל באיטליה סבורים שהפורטוגלי יצא בזול. שופט העבר האיטלקי לוקה מארלי למשל סבר שהגיע לו אדום: "זה לא היה מכוון אבל זו הייתה עבירה רצינית מאוד והגיע לו אדום. חבל ומוזר שה-VAR לא התערב בהחלטה הזאת".
רונאלדו עצמו, שהגיע ל-770 שערים בקריירה ובכך שבר שיא עתיק של פלה, אמר לאחר ההישג בפוסט שפירסם: "גדלתי כמו כולם על הסיפורים מהמשחקים וההישגים שלו ואני מלא באושר וגאה. אני מחכה לאתגרים הבאים, הסיפור הזה רחוק מלהסתיים ויש עדיין המון מה להשיג עבור יובנטוס ונבחרת פורטוגל".
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פלה וכריסטיאנו רונאלדו
פלה וכריסטיאנו רונאלדו
פלה וכריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
בדבריו של הכוכב היה רמז למבקרים שטענו אחרי פורטו שהוא מעבר לשיאו וקרוב לסיום הקריירה. גם פלה עצמו בירך את הכוכב על ההישג ואמר: "רק חבל לי שאני לא יכול לחבק אותך היום".