ליאור רפאלוב ממשיך לאותת לווילי רוטנשטיינר שהוא צריך לחשוב על זימונו לקראת משחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו של ישראל מול סקוטלנד בחודש הבא. הערב (שישי) הקשר בן ה-34 כבש את השער השני של אנטוורפן ב-1:3 בחוץ על קורטריק, בפתיחת המחזור השביעי בבלגיה.
אילומבה אמבויו כבש לקורטריק כבר בדקה השלישית ועם פתיחת המחצית השנייה עלה רפאלוב כמחליף ושינה לחלוטין את המשחק. בדקה ה-63 היה זה טרנט סיינסבורי, אקס מכבי חיפה, שכבש שער עצמי אומלל ואיזן את התוצאה.
3 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב עם שאר שחקני אנטוורפן
ליאור רפאלוב עם שאר שחקני אנטוורפן
שער נהדר. רפאלוב
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב ואיבן לקו
ליאור רפאלוב ואיבן לקו
יכולים להיות מאושרים. רפאלוב ולקו
(צילום: EPA)
שבע דקות לסיום שיגר רפאלוב כדור חופשי מ-25 מטר לרשת והשלים עבור אנטוורפן מהפך. דיומרסי אמבוקאני קינח (92). אנטוורפן עלתה, לפחות זמנית, למקום השישי עם 11 נקודות, אחת יותר מקורטריק השביעית.
והיו גם עוד לגיונרים ששיחקו הערב: ירין פרץ (90 דקות) ערך בכורה בליגה הקפריסאית במדי קרמיוטיסה ב-1:2 של קבוצתו מול פראלימני. איסמעיל ריאן (14 דקות) נכנס כמחליף ב-0:0 של אדנספור מול קסיורנגוצ'ו בליגה השנייה בטורקיה. אנס מחמיד (12 דקות) בישל את החמישי ב-2:5 של וינטרטור על אראו בליגת המשנה בשוויץ.
בגרמניה, פרנקפורט חזרה מהאצטדיון האולימפי בברלין עם 1:3 מרשים על הרטה בפתיחת המחזור השני בבונדסליגה. אנדרה סילבה (30, בפנדל), באס דוסט (37) וסבסטיאן רודה (71) כבשו לאורחת. מרטין הינטרגר צימק (78) עבור הרטה, שרק בשבוע שעבר הביסה 1:4 את ורדר ברמן.
3 צפייה בגלריה
באס דוסט
באס דוסט
דוסט מאושר אחרי השער השני של פרנקפורט
(צלום: gettyimages)
בצרפת, ליל עלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה אחרי 0:2 ביתי על נאנט. ניקולס פאלואיס (43, עצמי) ובוראק אילמאז (87, בפנדל) כבשו למוליכה החדשה, לה יש 11 נקודות מ-15 אפשריות.