"הייתי רוצה להילחם בגביע, אבל אני לא חושב שאני יכול", זה מה שאמר מאמן טוטנהאם, ז'וזה מוריניו, לקראת שמינית גמר גביע הליגה של קבוצתו הערב (שלישי) נגד צ'לסי. רק לפני יומיים הם סיימו בתיקו 1:1 מאכזב משער שוויון שספגו בדקה ה-97 מול ניוקאסל, וביום חמישי כבר צפויים לארח את ברק בכר ומכבי חיפה - במשחק שיהיה השביעי שלהם בתוך 18 ימים.
"יש לנו משחק ביום חמישי ששווה כסף. אמנם לא הרבה כמו בליגת האלופות, אבל הסכום הזה יוכל לעזור לנו מאוד. זו התמודדות על העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית, והמשחק הזה חשוב לנו מאוד".
1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
מחכים לבכר. קיין ומוריניו
(צילום: AFP)
על השאלה אם ישלב בהרכב את כוכב הקבוצה שלו, הארי קיין, ענה הפורטוגלי בתהייה: "מה הייתם עושים במקומי? העומס הזה מטורף. שיחקנו ביום ראשון, אנחנו משחקים ביום שלישי, נשחק בחמישי ושוב ביום ראשון מול מנצ'סטר יונייטד".
עוד כוכב של מוריניו, סון יונג-מין, הוחלף במחצית המשחק מול ניוקאסל וצפוי להיעדר זמן מה בגלל העומס. "סון לא יהיה האחרון, צפויות היעדרויות נוספות", אמר המאמן.
פתיחת העונה של התרנגולים פושרת מאוד עד עכשיו, עם ארבע נקודות בשלושה משחקים, כולל הפסד לאברטון במחזור הפתיחה. גם באירופה השחקנים של מוריניו לא ליקקו דבש עם 1:3 לא פשוט בחוץ על שקנדיה המקדונית, בדרך למפגש עם חיפה. בסיבוב השני היא בכלל הסתבכה עם 1:2 קשה על לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית, ונזקקה לשערים מאוחרים של קיין וטונגי אנדומבלה.