המשחק בין ברצלונה לדינמו קייב יתקיים מחר (ד', 22:00) כמתוכנן במחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות. ביממה האחרונה עמד קיום המשחק בסימן שאלה לאחר שתשעה שחקנים של הקבוצה האוקראינית נדבקו בקורונה, אבל הערב נמסר סופית ורשמית שההתמודדות תתקיים כמתוכנן.
ההודעה נמסרה לאחר ששחקני דינמו קייב שהגיעו לקטאלוניה, עברו בדיקות בבית המלון ונמצאו שליליים. כך התברר שהמגפה לא התפשטה מעבר לאלו שכבר נדבקו ושלרשותו של המאמן מירצ'ה לוצ'סקו עומדים לפחות 13 שחקנים. בעקבות זאת לא תיאלץ אופ"א לדחות את המשחק.
3 צפייה בגלריה
דינמו קייב
דינמו קייב
שחקני דינמו קייב בקטאלוניה
(צילום: EPA)
דינמו הגיעה לברצלונה עם 19 שחקנים בסך הכל, אבל שישה מתוכם משתייכים לקבוצת הנוער. השחקנים הראשונים שנדבקו בנגיף היו ניקולאי שפרנקו, אלכסנדר קרבייב, גיורגי ציטיאשווילי, דניס גרמאש, מיקל דולונד וטודור באלוטה. מהמשחק האחרון בשבת, בו גברה הקבוצה 1:2 על דניפרו בליגה האוקראינית נעדרו גם שני השוערים, דניס בויקו והרואי בושקאן, ובעקבות זאת שיחק שוער קבוצת הנוער רוסלן נשרט. כמו כן נדבק עוזר המאמן אמיל קראש וארבעה אנשי צוות נוספים.
3 צפייה בגלריה
מירצ'ה לוצ'סקו
מירצ'ה לוצ'סקו
מירצ'ה לוצ'סקו
(צילום: EPA)
במשחק נוסף בבית 7 תשחק יובנטוס נגד פרנצווארוש בחוץ. להרכב יובה ישוב כריסטיאנו רונאלדו, שבמשחק האחרון בליגה חזר לשחק אחרי שהחלים מקורונה וכבש צמד בניצחון 1:4 על ספציה.
מאמן הקבוצה ההונגרית, חלוץ העבר האוקראיני סרגיי רברוב, טען שהוא מעדיף שרונאלדו ישחק מול קבוצתו: "אנחנו יודעים שאנחנו עומדים לשחק מול אחת הקבוצות הטובות באיטליה וכבר לא יכולים לחכות. זה כבוד בשבילנו לייצג את הונגריה ואני חושב שאנחנו מוכנים לאתגר. בליגת האלופות אתה מקבל הזדמנויות לשחק מול הטובות ביותר ונתמודד מול קבוצה פנטסטית. אנחנו רוצים שרונאלדו יפתח, מכירים את האיכויות שלו וננסה לעצור אותו. נצטרך להיות בריכוז מלא. אנחנו פה בשביל ללמוד וכל משחק הוא פרס בשבילנו".
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו באימון יובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו באימון יובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו באימון יובנטוס
(צילום: EPA)