טוטנהאם תחת ז'וזה מוריניו ניצחה ב-51 אחוז ממשחקיה בהם הארי קיין שיחק. לכן אף אחד לא הופתע היום (ראשון) כשהחלוץ חזר וקבוצתו שוב חגגה - הפעם עם 0:2 על ווסט ברומיץ' בפרמייר-ליג.
הספרס, שלחצו לאורך כל המחצית הראשונה, מצאו את הרשת רק בזו השנייה. קיין, שנפצע בסוף החודש שעבר מול ליברפול, חזר מהר מהצפוי למגרשים וכבש את השער הראשון של טוטנהאם בדקה ה-54. היה זה שערו ה-208 של החלוץ ב-317 הופעות במדים הלבנים - והוא טיפס למקום השני בטבלת מלך הכובשים של המועדון (לצד בובי סמית').
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
חזרה עם תשובה. קיין
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
מי אמר שהוא פצוע? קיין כובש את הראשון של טוטנהאם
(צילום: רויטרס)
אף אחד גם לא הופתע שכעבור ארבע דקות סון יונג-מין הכפיל את התוצאה, מבישול של לוקאס. אחרי שלושה הפסדים רצופים, הניצחון היום של טוטנהאם העלה אותה, לפחות זמנית, למקום השביעי עם 36 נקודות. ווסט ברומיץ' עמוק במקום ה-19 והלפני אחרון עם 12 נקודות, אחת יותר משפילד יונייטד האחרונה.

ניצחון שלישי לטוכל בצ'לסי

אולי כל מה שצ'לסי הייתה זקוקה לו זה תומאס טוכל. מאז שהמאמן הגרמני התחיל לעמוד על הקווים של הכחולים הם כבר סופרים שלושה ניצחונות, כשהערב נוסף 1:2 בחוץ על שפילד יונייטד. טימו ורנר בישל למייסון מאונט את הראשון (43), אנטוניו רודיגר עשה טעות וכבש שער עצמי לזכות שפילד (54), אבל פנדל מוצלח של ג'ורג'יניו החזיר את היתרון (58) ונעל את הנקודות אצל האורחים. גם בניצחון הקודם אגב (0:1 על טוטנהאם) ג'ורג'יניו כבש מהנקודה הלבנה.
4 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
חוגגים יחד. טוכל וג'ורג'יניו
חוגגים יחד. טוכל וג'ורג'יניו
חוגגים יחד. טוכל וג'ורג'יניו
(צילום: AP)
הניצחון הזה מעלה את צ'לסי למקום החמישי בטבלה, מרחק נקודה מליברפול הרביעית, שספגה תבוסה קשה 1:4 ממנצ'סטר סיטי וספרה הפסד שני ברציפות. המשחק הבא של צ'לסי ייערך ביום חמישי (22:00) נגד ברסלי במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי. משחק הליגה הבא יגיע ביום שני הבא, בבית נגד ניוקאסל יונייטד.
במשחק נוסף שנערך הערב, וולבס ולסטר נפרדו בתיקו מאופס.
פורסם לראשונה: 15:52, 07.02.21