לחולצה של כריסטיאנו רונאלדו יש ערך רב. בכל זאת, מדובר באחד הכוכבים הגדולים אם לא הגדול ביותר בדור הנוכחי. בגלל זה, פורץ שחדר לביתו שבאי הפורטוגלי מאדיירה לא הסתפק בגניבת רכוש שהיה בתוכו אלא דאג גם לגנוב חולצה חתומה של הכדורגלן במדי יובנטוס.
המשטרה המקומית מסרה שהפורץ חדר לבית דרך דלת המוסך הצמוד למגורים. הוא ניצל את העובדה שאחד הפועלים במקום השאיר את הדלת פתוחה.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
לדברי השוטרים שהגיעו למקום (אחד מבני המשפחה ששמע את האזעקה פועלת הזעיק אותם) הפורץ זוהה במצלמות האבטחה כשהוא חובש כובע הנושא את שמו של רונאלדו ומדובר באדם המוכר להם.
רונאלדו, בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס וילדיהם שהו תקופה ממושכת בבית בתקופת הסגר הראשון לאחר פרוץ משבר הקורונה. בהמשך הם שבו לאיטליה כאשר משחקי הליגה התחדשו.
רונאלדו שהה בזמן השוד עם נבחרת פורטוגל, אשר סיימה אתמול (רביעי) בתיקו 0:0 עם ספרד במשחק ידידות. לאחר המשחק הוא שוחח עם הספרדי סרחיו ראמוס, עמו שיתף פעולה משך תשע שנים בריאל מדריד. כזכור, הפורטוגלי עזב את הבלאנקוס אחרי הזכייה השלישית שלו ברציפות (והרביעית בסך הכל) בליגת האלופות עם ריאל ב-2018. מאז השניים לא שוחחו ביניהם. ראמוס העלה לאינסטגרם תמונה מהפגישה של שניהם.