פ.ס.ז' רשמה היום (ראשון) מהפך סופר-דרמטי וצימקה את הפער מליל המוליכה לנקודה אחת בלבד. החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו פיגרה 1:0 בביתה עד הדקה ה-78 מול סנט אטיין, הפכה את התוצאה, ספגה שער שוויון (92) ובסיום ניצחה 2:3 מגול של מאורו איקרדי (95). וואו.
המשמעות: פ.ס.ז' (69 נקודות) התקרבה משמעותית לליל (70), כשנותרו חמישה מחזורים בלבד עד לסיום העונה. דווקא לאחר שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון אלופת אירופה באיירן מינכן, פ.ס.ז' הציגה היום משחק פושר ובעטה, תקשיבו טוב, רק פעם אחת למסגרת של אטיין גרין מסנט אטיין ב-70 הדקות הראשונות. מה שכן, היא התעוררה, כמו שהבנתם, בהמשך.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה ואיקרדי בטירוף
אמבאפה ואיקרדי בטירוף
אמבאפה ואיקרדי בטירוף
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ניימאר באקסטיזה ביציע
ניימאר באקסטיזה ביציע
ניימאר באקסטיזה ביציע
(צילום: רויטרס)
פוצ'טינו עלה בסגל חסר מאוד וללא ניימאר ואידריסה גיי המורחקים, כמו גם מרקיניוס, לייבין קורזוואה, חואן ברנט וקיילור נבאס הפצועים. דניס בואנגה הדהים את פ.ס.ז' עם שער יתרון בדקה ה-78, רק שקיליאן אמבאפה, שעד אז לא הורגש, השווה כעבור 60 שניות.
שלוש דקות לסיום הושלם המהפך: אמבאפה הוכשל ברחבה והוא גם דייק מהנקודה הלבנה. פ.ס.ז' חשבה שזה יספיק, אבל אז הגיע רומיין המומה, שאיזן, שתי דקות בתוך תוספת הזמן. גמור? ממש לא. מאורי איקרדי המחליף אמר את המילה האחרונה עם שער ניצחון בנגיחה בדקה ה-95.