1 צפייה בגלריה
וארדי הורס את דגל הקרן בחגיגה
וארדי הורס את דגל הקרן בחגיגה
וארדי הורס את דגל הקרן בחגיגה
(צילום: רויטרס)
קשה היה להתעלם מההרס שזרעה הגלישה המוטרפת של חלוץ לסטר, ג'יימי וארדי, אחרי שכבש את השער המכריע בדקה ה-90 של הניצחון 1:2 על שפילד בחוץ ביום ראשון האחרון. המוט של דגל הקרן התנפץ ונתלש ממקומו, והדגל עצמו, דגל הקהילה הגאה שמסמן את פינות המגרשים באנגליה כחלק מקמפיין הקורא לשוויון וסובלנות כלפי הקהילה, התעופף וצנח על הדשא.
וארדי הצליח איכשהו להחזיר בהמשך את מוט הדגל למקום, אך ספג כרטיס צהוב על החגיגה המוגזמת. אלא שהריקושט האמיתי הגיע אחר כך ברשתות. אוהדים רבים העירו הערות הומופוביות על התקרית ובנוסף, ארגוני אוהדים להט"בים של כמה קבוצות פנו אל ארגון האוהדים הלהט"בי של לסטר, Foxes Pride (גאוות השועלים בתרגום חופשי), בטענה שהמעשה של וארדי פוגע בקמפיין. התגובה של החלוץ לא איחרה להגיע.
הציוץ של אוהדי לסטר
אתמול צייץ הארגון בחשבון הטוויטר שלו תמונה של דגל הקרן השבור מוטל על הדשא, ולצידו תמונה מוגדלת של מה שנכתב על הדגל בעט: "'גאוות השועלים', המשיכו עם העבודה הטובה", כתב החלוץ, והוסיף את חתימתו. מעל התמונות נכתב "כך זה התחיל" ו"כך זה נמשך".
בציוץ המשך של הארגון נאמר: "הצטערנו לשמוע את ההערות האנטי להט"ביות בעקבות חגיגת השער. אנחנו גאים ואסירי תודה על התמיכה של וארדי ושל מועדון לסטר במטרות הארגון".