מצב בריאותו של איקר קסיאס שוב גרם לדאגה. בעיתון הספרדי "הולה" נכתב ששוער ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר אושפז בבית החולים במדריד אחרי שחש כאבים בחזהו.
המקרה התרחש ביום רביעי שעבר, 28 באפריל. קסיאס (40) חש את הכאבים בזמן ששיחק טניס עם חבריו. הוא הגיע לבית החולים, שם שהה עד שהשתחרר בבוקר שלמחרת.
1 צפייה בגלריה
איקר קסיאס
איקר קסיאס
איקר קסיאס
(צילום: AFP)
בבדיקות שעבר קסיאס התברר שהוא לא סובל מהתקף לב, כפי שקרה לו כשאושפז לפני שנתיים בזמן ששיחק עדיין בפורטו. בעקבות זאת מסרו הרופאים שלא קיימת סכנה לחייו. בעקבות זאת הוא נשלח למנוחה בביתו.
בשנתיים האחרונות עברו חייו של קסיאס טלטלה. זמן קצר אחרי שעבר התקף לב, דבר שגרם לו לפרוש מכדורגל, התגלה גידול סרטני בגופה של אשתו לשעבר, מגישת הטלוויזיה שרה קרבונרו. לאחרונה הודיעו השניים על פרישה אחרי 10 שנות זוגיות משותפת.
בתקשורת בספרד פורסם שקסיאס וקרבונרו נותרו ביחסים טובים לאחר שנפרדו. בהסכם הגירושין בין השניים הסכים שוער העבר לשלם עבור הלימודים של הילדים המשותפים שלהם ולוותר על המשמרת. הילדים נותרו לגור עם אימם בבית בו התגורר הזוג, על אף שמדובר ברכוש השייך לו. קסיאס עבר להתגורר בפנטהאוז יוקרתי, בו התגורר בעבר עם קרבונרו, ונראה מגיע לבית של גרושתו על מנת לאסוף את ילדיו לבית הספר.