סאגת לאו מסי ממשיכה להסתבך. הסופרסטאר עשה הבוקר (ראשון) צעד נוסף אל עבר עזיבת ברצלונה. הארגנטיני לא הגיע לבדיקת הקורונה של השחקנים לפני אימון הפתיחה שייערך בהמשך, והמשמעות ברורה - הוא גם לא צפוי להגיע לאימון. בארסה הורידה את הכפפות ואמורה להטיל עליו קנס כספי. אם לא יגיע גם ליום השני והשלישי הוא עשוי אף להיקנס בסכום גבוה.
במקביל, מינהלת הליגה הספרדית פרסמה בצהריים הודעה רשמית וחריגה למדי, המתייחסת לסטטוס שלו מבחינתה. בהודעה נכתב כי חוזהו של הפרעוש עדיין תקף וכי הוא יוכל לעזוב רק אם תימצא קבוצה שתפעיל את סעיף השחרור שלו, בסך 700 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הכריז מלחמה. מסי
(צילום: AP)
ההצהרה של המינהלת הספרדית מגיעה על רקע דיווחים שנפוצו החל מאתמול בלילה לפיהם סעיף השחרור "פג תוקף" וכי הוא יכול כעת לעבור לכל קבוצה בחינם. נציג של תחנת הרדיו "קדנה סר" ראה עותק של החוזה המדובר. בדיווח נאמר כי בחוזה, שחודש ב-2017, ישנו סעיף שמחייב קבוצה לשלם לבארסה את סעיף השחרור, אך הוא עד תום עונת 2019/20. יום אחריה - אותו סעיף כבר לא תופס משפטית.
כלי התקשורת הגדולים בספרד ציטטו את תחנת הרדיו ואף נתנו שם לפרשה - "מסי-קייס", אך בעיתון "ספורט", הידוע כמקושר מאוד להנהלתה בארסה, נטען כי מדובר בדיווח שגוי. ב"ספורט" כתבו שהמועדון הסביר כי חוזהו לעונה הבאה של מסי הוארך אוטומטית - כמו גם סעיף השחרור המדובר. בינתיים, מסי ממשיך להציב עמדה ברורה לגבי רצונו לעזוב את ברצלונה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לא מתכוון להגיע למבדקי פתיחת העונה. מסי
(צילום: gettyimages)
ואם זה לא מספיק, בתכנית הטלוויזיה המדרידאית "אל צ'ירינגיטו" נאמר כי ברצלונה תשלח את עמדתה בנושא למסי ב...פקס, בדומה לאיך שהגיב הארגנטינאי לפני פחות משבוע כשבישר על רצונו לעזוב את קאמפ נואו. באותו נייר היא תודיע לו - "יש לך חוזה, ועל פיו הנך מחויב להגיע למבדקי פתיחת העונה".
העיתונים הגדולים בספרד פרסמו כותרות חדות הבוקר בנוגע לפרשה. ה"מארקה" טען כי "זהו מרד!", ב"ספורט" הלכו על "מסי תקיף" וב"מונדו דפורטיבו" כתבו: "ההצגה נגמרת".
שער ה"מארקה"
שער ה"ספורט"
שער ה"מונדו דפורטיבו"
פורסם לראשונה: 05:59, 30.08.20