2 צפייה בגלריה
סוארס חוגג
סוארס חוגג
סוארס חוגג
(צילום: AFP)
אתלטיקו מדריד פתחה היום (שבת) פער של שלוש נקודות בפסגת הליגה הספרדית אחרי שניצחה 1:3 בבית את אלצ'ה.
לואיס סוארס היה גיבור המשחק עם צמד, שער אחד בכל מחצית (41, 59). השער השני שלו הגיע מבישול פשוט גאוני של יאניק קראסקו שהשאיר אותו לבד מול שער ריק כדי לכבוש משני מטרים. דייגו קוסטה הוסיף את השלישי עם פנדל בדקה ה-80, אחרי שספק הוכשל בעצמו במשחק החזרה שלו מהיעדרות בגלל פציעה. לוקאס בויה הארגנטינאי רק צימק זמנית בדקה ה-64 עבור האורחת.
2 צפייה בגלריה
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
(צילום: AFP)
אתלטיקו ניצבת בראש הטבלה עם 29 נקודות אחרי 12 משחקים, כשמתחתיה ריאל סוסיאדד ששיחקה כבר 14 פעמים עם 26 נק', בדיוק כמו ליריבה העירונית של הקבוצה של דייגו סימאונה, ריאל מדריד, ששיחקה 13 פעמים. השתיים ישחקו עוד הערב שוב.
סוסיאדד ממשיכה להתרסק. הבאסקים ספגו הפסד שני ברציפות, 2:1 ללבאנטה בחוץ והם רושמים שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. אלכסנדר איסאק אמנם העלה את סוסיאדד ליתרון (22), אבל רוז'ר מרטי השווה (28) וחורחה דה פרוטוס הפך לקראת הסיום(87).
ויאריאל ניצחה 1:3 את אוסאסונה בחוץ וצימקה לפחות את זמנית את הפער מריאל מדריד שבמקום השלישי לנקודה. ג'רארד מורנו חגג צמד (7 ו-86), פרננדו נינו הוסיף (29). רוברטו טורס צימק בפנדל (70). ארידאנה הרננדס הורחק (20).
סביליה סיימה בתיקו 1:1 מאכזב מבחינתה עם ויאדוליד מהתחתית. שון וייסמן פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 74 דקות, אבל הפעם לא מצא את הרשת. לוקאס אוקאמפוס (31) העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-31, ראול גארסיה (87) השווה לקראת הסיום. ביום שלישי וייסמן וחבריו יפגשו את ברצלונה.
פורסם לראשונה: 17:02, 19.12.20