מנצ'סטר סיטי ספגה אתמול (שבת) הפסד 2:1 דרמטי לצ'לסי משער שהבקיע מרקוס אלונסו בתוספת הזמן, ונאלצה לדחות את חגיגות האליפות לפחות עד המשחק הקרוב נגד ניוקאסל ביום שישי. אם בסופו של דבר יתרחש נס ומנצ'סטר יונייטד תזכה באליפות על חשבון יריבתה העירונית, האוהדים יזכרו זאת בעיקר לחובתו של סרחיו אגוארו.
אתמול, במצב של 0:1 לטובת סיטי, קיבלה הקבוצה פנדל בדקה ה-45. החלוץ הארגנטיני ניגש לבעוט, אבל שלח הקפצת פאננקה רשלנית ושוער צ'לסי אדוארד מנדי לא התקשה לעצור את הכדור. אם סיטי הייתה עולה ליתרון 0:2 היא הייתה מתקרבת לניצחון שהיה מבטיח לה סופית את התואר. שתי הקבוצות ייפגשו שוב בגמר ליגת האלופות ב-29 במאי.
3 צפייה בגלריה
קון אגוארו
קון אגוארו
"בעט בצורה החוצפנית ביותר". אגוארו
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
קון אגוארו
קון אגוארו
"לוקח אחריות מלאה". אגוארו
(צילום: EPA)
"אני מתנצל בפני חברי לקבוצה, הצוות המקצועי והאוהדים", הגיב אגוארו בטוויטר לאחר המשחק. "זו הייתה החלטה גרועה ואני לוקח אחריות מלאה". בסיום העונה הוא אמור לעזוב בחינם ומועמד לעבור לברצלונה או צ'לסי.
מצלמות הטלוויזיה קלטו את פפ גווארדיולה תופס את ראשו בזעם ואכזבה בעת החמצת הפנדל, ובמסיבת העיתונאים נראה המנג'ר נבוך כשהגיב: "אומרים שקון אנוכי בגלל שהחמיץ, אם היה מבקיע היו אומרים שהוא גאון, זו המציאות. היה משחק קשה, היינו טובים אבל החמצנו את ההזדמנויות אליהן הגענו, כולל הפנדל. זו הייתה החלטה של אגוארו כיצד לבעוט, כי הבועט הוא זה שמחליט לגבי זה ואין לי מה להוסיף. תמיד אני אומר לשחקנים שבועטים פנדלים להחליט בעצמם לאן לבעוט. כולנו מאוכזבים, אבל האכזבה הגדולה ביותר היא שלו. הגיע לנו פנדל נוסף בסיום וננסה להבקיע בפעם הבאה. נלמד מהמשחק הזה לקראת גמר ליגת האלופות נגדם".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
"האכזבה הכי גדולה היא של קון". פפ גווארדיולה
(צילום: EPA)
גם פרשנים ברחבי העולם העבירו ביקורת קשה על הבעיטה הרשלנית. בצרפת כינו אותה "הפאננקה הגרוע ביותר בכל הזמנים", בעוד פרשן 'סקיי ספורטס' וקשר העבר של ליברפול ג'יימי רדנאפ, כינה אותה "Pa-stinker', שילוב של המילים "פאננקה" ו"מסריח". מגן העבר של סיטי, מיקה ריצ'ארדס: "התכווצתי במקומי כשראיתי את זה". ב'דיילי מירור' נכתב: "אגוארו ניגש לבעוט את הפנדל בצורה החוצפנית ביותר וזה עלה לסיטי ביוקר".
בסיטי זעמו על השופט שלא שרק לפנדל לזכותם בדקה ה-86 אחרי הכשלה של קורט זומה על ראחים סטרלינג ברחבה. הקשר האנגלי הגיב: "אני לא יודע למה לא שרקו לפנדל, אפילו לא בדקו את זה במצלמות. היינו צריכים לגמור את המשחק לפני זה, לא עשינו זאת ונענשנו".
מנג'ר צ'לסי, תומאס טוכל: "איזו הופעה נתנו במחצית השנייה! כמעט איבדנו את המשחק בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה ואם הם היו כובשים את הפנדל זה היה נגמר עוד לפני שהתחיל, אבל התרשמתי מאוד מהצורה בה הגבנו. צריך גם מזל ושהחלטות השופטים יהיו לטובתך, אבל צריך לברך את השחקנים על התצוגה במחצית השנייה".