הוא היה בדרך לוושקו דה גמה, מועמד לפירמידס המצרית וכעת נראה שמריו באלוטלי, הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, מצא תחנה חדשה - ואולי אחרונה בקריירה - מנוזה מהליגה השנייה באיטליה.
על פי פרסומים באיטליה, באלוטלי הגיע היום (שני) לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה המדורגת במקום התשיעי בסרייה ב', שם ישתף פעולה עם כוכב גדול לשעבר - קווין פריס בואטנג הגנאי. משחק הליגה האחרון של החלוץ בן ה-30 היה אי שם בינואר, במדי ברשיה קבוצתו האחרונה, ממנה שוחרר בתום העונה.
2 צפייה בגלריה
מריו באלוטלי
מריו באלוטלי
עוד קבוצה לאוסף. באלוטלי
(צילום: רויטרס)
באלוטלי מגיע לבדיקות רפואיות במונזה
מאז ימיו בניס, באלוטלי לא ממש הצדיק את שמו והסתבך סדרתי בפרשיות שלא קשורות לכדורגל. עוד לפני שעזב בטריקת דלת את ברשיה, אמר עליו נשיא המועדון, מאסימו צ'לינו: "הפסדתי את ההימור על מריו, ובגדול. ניסיתי, אבל מריו חי לפי החוקים של עצמו. ברשיה, החזרה לאיטליה, הבית, אמא שלו, אחים, חברים - חשבתי שכל התנאים נמצאים כאן. לא. מריו חי מעל החוקים, אומרים לו דבר אחד והוא עושה דבר אחר".
בזמנו, כשנטען כי הוא לא הופיע לאימוני ברשיה, אמר באלוטלי: "איך אפשר לכתוב את זה? יש עיתונאים באימונים, יש מצלמות. הגעתי לשני אימונים מדי יום, כמעט בכל יום. לא חשבתי שאני בלתי נראה".
2 צפייה בגלריה
היו ימים. באלוטלי חוגג בניס
היו ימים. באלוטלי חוגג בניס
היו ימים. באלוטלי חוגג בניס
(צילום: AFP)
מונזה תהיה קבוצתו התשיעית בקריירה של החלוץ. הוא זכה בשלוש אליפויות רצופות עם אינטר (2010-2007), בגביע האיטלקי (2010) וגם בליגת האלופות עם הקבוצה (2010). כמו כן, יש לו גם אליפות באנגליה עם מנצ'סטר סיטי (2012) וגביע אנגלי (2011).