"לאו מגשים החלומות, ממשיך להיות המלך של המלכים". אחד משדרי הרדיו בספרד לא יכול היה לעצור את ההתלהבות מהארגנטינאי, ששוב כבש ועזר לברצלונה לנצח 1:3 את נאפולי. בזכות התוצאה הבטיחה סגנית אלופת ספרד את מקומה בשלב רבע הגמר בליסבון, בו תפגוש את באיירן מינכן ביום שישי הקרוב.
גם ב"מארקה" שינו את המנגינה שהייתה נהוגה עד כה. בעיתון דיווחו לא מעט על היחסים המתוחים בין מסי לבין קיקה סטיין, וכעת דיווחו: "כנראה שהשילוב בין השניים כן עובד".
4 צפייה בגלריה
מסי. משחק מושלם
מסי. משחק מושלם
מסי. משחק מושלם
(צילום: AP)
לואיס סוארס, שכבש בפנדל, הגיב: "השגנו את מה שרצינו אחרי שהתכוננו שבועיים למשחק מול יריבה שידענו שתהיה קשה. ככל שעברו הדקות יצרנו יותר הזדמנויות, ידענו שהם ילחצו במחצית השנייה והכי חשוב שעלינו. עכשיו מחכה לנו מפגש עם באיירן מינכן ובמשחק אחד הכל יכול לקרות. נתמודד מול יריבה גדולה, אחת המועמדות לזכייה".
המאמן קיקה סטיין: "יהיה מסובך מאוד מול באיירן מינכן. זו קבוצה גדולה שהבקיעה שבעה שערים בשמינית הגמר ומצפה לנו משחק גדול. השגנו את מה שרצינו וזה לא היה קל. הניצחון הזה הגיע לנו ועכשיו אנחנו ממשיכים עם אותן השאיפות. נאפולי בלטה יותר במחצית השנייה, אבל גם אז היא לא סיכנה אותנו".
4 צפייה בגלריה
סוארס ומסי כבר מתכוננים לבאיירן מינכן
סוארס ומסי כבר מתכוננים לבאיירן מינכן
סוארס כבר מתכונן לבאיירן מינכן
(צילום: AP)
מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק, הגיב על הניצחון 1:4 על צ'לסי והעלייה למפגש עם בארסה ברבע הגמר: "אני מאוד מרוצה, הקבוצה עשתה עבודה נהדרת. זו הייתה הצלחה וזה צריך לחזק אותנו".
בנוגע לפציעה של ג'רום בואטנג שהוחלף, מסר פליק שהוא יעבור בדיקה שתאבחן את מצבו, והוסיף: "זה לא נראה כל כך חמור". המאמן החליט לבטל את האימון שתוכנן להיום בבוקר, והסביר: "השחקנים צריכים לאכול ארוחת בוקר עם המשפחות שלהם ואחר כך נטוס לפורטוגל".
4 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
"עשינו עבודה נהדרת". פליק
(צילום: EPA)
שוער צ'לסי, ווילי קבאז'רו: "הגענו במצב קשה אחרי המשחק הראשון ועשינו כמה טעויות. אחרי שספגנו מהפנדל היה כבר קשה לחזור. הראינו אופי כשהתמודדנו, אבל הם הציגו את האיכות שלהם ומגיע להם לעלות לשלב הבא. הבטחנו את המקום שלנו בליגת האלופות בעונה הבאה ואין מה להתחרט על מה שעשינו היום".
מנג'ר צ'לסי, פרנק למפארד: "זה היה תרגול טוב בליגת האלופות והשחקנים צברו ניסיון כשהתמודדו מול קבוצה כמו באיירן מינכן. עבור חלק מהם זו הייתה השנה הראשונה במפעל ואני בטוח שעוד נחזור. קשה לומר שאני מרוצה אחרי הפסד 4:1, אבל ספגנו שני שערים מהירים וחזרנו למשחק אחרי זה. ראיתי כמה דברים טובים וגם דברים רעים שכבר נתקלנו בהם במהלך העונה. עשינו כמה טעויות אישיות ונתנו להם להבקיע שערים. זה תהליך וזו לא הנורמה בצ'לסי. אנחנו שואפים ליותר, אבל יש הרגשה שהשגנו משהו עם הקבוצה שיש לנו עכשיו. זה לא פשוט אחרי שאתה מאבד שחקנים כמו אדן הזאר. עכשיו נותר לנו לחשוב כיצד ניתן להשתפר".
פורסם לראשונה: 00:46, 09.08.20