בלגן בליברפול כפי שלא זכור זמן רב. אחרי ההפסד הביתי החמישי ברציפות, 1:0 לצ'לסי, שדירדר את האדומים למקום השביעי בטבלת הפרמייר ליג ופגע בסיכוייהם לעלות לליגת האלופות, כלי התקשורת באנגליה דיווחו על מתיחות ביחסים בין מוחמד סלאח ליורגן קלופ.
המצרי הוחלף אתמול בדקה ה-62 ולא הסתיר את חוסר שביעות רצונו בעת שהתיישב בחוץ. כל זאת, דווקא כאשר חבריו ניסו להשיג את שער השוויון ולבסוף נותרו עם שלושה ניצחונות בלבד ב-13 המשחקים האחרונים (לא ניצחו בשבעת המשחקים האחרונים באנפילד).
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
בכסאח. מוחמד סלאח ויורגן קלופ
(צילום: רויטרס)
על פי הדיווח של העיתונאי מאט קריצ'לי, חמש דקות לפני החילוף זעם המנג'ר על על החלוץ, טען שאינו רץ ואינו מתאמץ מספיק וגער בו על שלא סייע להגנה. מיד לאחר מכן פנה הגרמני לעוזרו פפ לינדרס והשניים החלו לתכנן חילופים.
סוכנו של סלאח, מוחמד עבאס עיסא, פירסם בתגובה ציוץ בו סימן נקודה אחת. למרות שהציוץ לא אמר דבר הוא קיבל 6,500 לייקים ויותר מ-2000 תגובות.
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
סלאח יושב מצוברח בחוץ
(צילום: AP)
הציוץ המתריס של הסוכן
הממים לא נפסקים
גם פרשן הטלוויזיה ובלם העבר של ליברפול, ג'יימי קראגר, הגיב: "לא האמנתי כשראיתי שסלאח מוחלף. האמת היא שכאשר צופים בליברפול לא יודעים מהיכן יגיעו השערים. זה לא מובן. סלאח לא היה במיטבו, אבל הוא לא קיבל את הכדור הרבה".
קלופ הגיב בסיום על החילוף בו שילב את אלכס אוקסלייד צ'מברליין: "רציתי להכניס רגליים רעננות למגרש. זה לא קורה הרבה, אבל הפעם נראה היה שסלאח סובל. הוא משתתף בהמון משחקים ולא רציתי לסכן אותו. נכון שיכולתי להוציא את סאדיו (מאנה) או את בובי (פירמינו), אבל נראה לי שהכי מתאים להוציא את מו. אוקסלייד-צ'מברליין מתאמן טוב מאוד וצריך לכבד גם את זה. צריך לשחק עם הלב ולא היינו מספיק החלטיים ברגעים המכריעים. אני לא מחפש תירוצים, צריך להילחם כדי להשיב לעצמנו את המומנטום. אמרתי לשחקנים שיש רק בן אדם אחד שיש לי ביקורת כלפיו - אני".
3 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה נאבק עם אנטוניו רודיגר
סאדיו מאנה נאבק עם אנטוניו רודיגר
מאנה נאבק עם רודיגר. קלופ חשב להחליף גם אותו
(צילום: EPA)
בקיץ האחרון, אחרי הזכייה של ליברפול באליפות, דווח שמוחמד סלאח מעוניין לעזוב את הקבוצה. בינואר הוא אמר בראיון שאינו יודע מה יהיה עתידו.
מנג'ר צ'לסי, תומאס טוכל, היה מרוצה מהעלייה למקום הרביעי: "שיחקנו באומץ. היו רגעים בהם סבלנו, אבל לא הפסקנו להגן. התוצאה הזו טובה מאוד והיינו ראויים לה. כשאתה משחק באנפילד אין לך הרבה זמן לחשוב ואמרתי לשחקנים שחייבים אומץ כדי לצאת מהלחץ. זו הייתה הופעה טובה מאוד".