סערת החתימה של ליאור רפאלוב באנדרלכט, שמתחרה עם קבוצתו הנוכחית, אנטוורפן, על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, ממשיכה להעסיק את התקשורת הבלגית.
הבוקר (שלישי) התפרסמו לא מעט דיווחים על מה שבאמת קרה בין שחקן השנה בבלגיה לקבוצתו החדשה. יש לציין כי בשבועות האחרונים היו לא מעט שמועות על כך שאחד המועדונים הגדולים בבלגיה מעוניין ברפאלוב.
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ההודעה הרשמית על המעבר
(מתוך הטוויטר של אנדרלכט)
"ההדלפה לא הגיעה מהצד של אנדרלכט", כתב העיתונאי יוהאן ואלקיירס. זה היה טיפשי מצידה לעשות את זה. התלונות של אנטוורפן נאיביות. אי אפשר לשמור סוד כזה עד שהליגה תסתיים. רפאלוב אפילו הגיע למשרדים של אנדרלכט אתמול".
שתי הקבוצות, שכאמור מתחרות על הכרטיס היוקרתי למוקדמות הצ'מפיונס, ייפגשו עד סיום העונה עוד פעמיים, האם רפאלוב ייקח חלק במשחקים? "זה מציב את אנטוורפן במצב לא נוח כי היא צריכה להחליט האם להעלות את אחד השחקנים החשובים שלה ליציע".
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
רפאלוב. סיטואציה בעייתית
(צילום: רויטרס)
אנטוורפן הוציאה אתמול הודעת גינוי לחתימה של רפאלוב אצל יריבתה: "זה שרפאלוב בחר לא להאריך את החוזה אצלנו (קיבל הצעה לעונה אחת בלבד) והלך לאתגר אחר, זה חלק מהכדורגל ועלינו לקבל זאת. מצד שני, השמועות, הדיווחים וההודעה הרשמית ערב פלייאוף האליפות בו מתחרות שתי הקבוצות היא בלתי אפשרית. זאת דרך פעולה שמנסה להזיק למועדון שלנו ופוגעת בערכי השוויון והספורטיביות".