זה פשוט נראה קל מדי. מנצ'סטר סיטי שייטה הערב (שבת) לעוד ניצחון, הפעם 0:2 חלק על לסטר ונראית בדרך הבטוחה לאליפות שלישית בארבע שנים.
השחקנים של פפ גווארדיולה לא התקשו מול השלישית בטבלה ושוב שמרו על שער נקי. בנז'מין מנדי הבקיע את הראשון בדקה ה-58, גבריאל ז'סוס (74) חתם.
5 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
בלתי ניתנים לעצירה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: EPA)
מחר מנצ'סטר יונייטד תארח את ברייטון ותנסה לצמק את הפער חזרה ל-14 נקודות, אבל אנחנו הולכים ומתקרבים לעבר החגיגות של הסיטיזנס, ושום דבר לא ימנע את האליפות מהם.
ליברפול הביסה 0:3 את ארסנל באצטדיון האמירויות ונותרה חזק בתמונת המאבק על ליגת האלופות, רק שתי נקודות פחות מצ'לסי שהובסה בבית מול ווסט ברומיץ' (5:2).
דייגו ז'וטה, שכבש שלושה שערים במדי פורטוגל בחלון האחרון במוקדמות המונדיאל, נכנס בדקה ה-61 ושינה את המשחק עם צמד בדקות 64 ו-82, מוחמד סלאח גם כבש (68) ועקף את הארי קיין בטבלת מלכות השערים עם 18. התותחנים נותרו במקום התשיעי.
5 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
(צילום: AFP)
ההפסד האחרון של צ'לסי במסגרת כלשהי היה ב-19 בינואר, אז עוד עמד פרנק למפארד על הקווים. מאז שתומאס טוכל מונה, הבלוז נראו פשוט נהדר וניצחו ב-10 מ-14 המשחקים. מעבר לכך, הם לא ספגו אפילו פעם אחת בסטמפורד ברידג' בתקופה הזו. היום הגרמני הפסיד לראשונה, וזה לא היה נעים.
צ'לסי הובסה כאמור 5:2 בביתה מול ווסט ברומיץ' אחרי שהוליכה והייתה עדיפה על יריבתה. כריסטיאן פוליסיק העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-27, אך שתי דקות מאוחר יותר תיאגו סילבה ספג כרטיס צהוב שני והורחק.
5 צפייה בגלריה
מתאו קובאצ'יץ'
מתאו קובאצ'יץ'
התפרקות. מתאו קובאצ'יץ' והחברים מתוסכלים
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
תיאגו סילבה סופג כרטיס אדום
תיאגו סילבה סופג כרטיס אדום
ההרחקה שינתה הכל. תיאגו סילבה סופג כרטיס אדום
(צילום: AP)
טוכל ביצע חילוף כדי לייצב את ההגנה, במה שהתברר כטעות – והכניס את אנדראס כריסטיאנסן במקומו של חכים זייש. יריבתה הלכה על שינוי התקפי והעלתה את קאלום רובינסון (חלוץ) במקום ברניסלב איבנוביץ' (אקס צ'לסי).
עד ההפסקה ווסט ברום הצליחה להפוך את התוצאה הודות לצמד בתוספת הזמן של מתאוס פריירה (45+2 ו-45+4), כשרובינסון (63) הבקיע את השלישי. אמבאייה דיאגנה (68), מבישול של פריירה, הפך את זה לתבוסה. מייסון מאונט (71) רק צימק, אך רובינסון השלים צמד משלו וחתם עם שער בתוספת הזמן.
5 צפייה בגלריה
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים
שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים
גם הם לא האמינו שזה היה כל כך קל. שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים
(צילום: EPA)
המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות בפרמייר-ליג צמוד מתמיד וההפסד הזה של צ'לסי עלול לעלות לה במקום הרביעי, כשגם ווסטהאם וגם טוטנהאם יכולות לעקוף אותה.
לידס גברה 1:2 על שפילד יונייטד וקירבה אותה עוד יותר לעבר ליגת המשנה. שפילד רחוקה 14 נקודות מחוף מבטחים כשנותרו לה רק 24 נקודות בקופה - נראית כמו משימה בלתי אפשרית.
פורסם לראשונה: 16:25, 03.04.21