משהו לא עובד לערן זהבי בתקופה האחרונה. החלוץ הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן סופג לא מעט ביקורת על יכולתו והערב (חמישי) זה עלה לו במקום בהרכב, כשישב על הספסל במשחק החוץ של קבוצתו מול גראנדה הספרדית.
בדקה ה-38 הוא עלה במקומו של צ'וקוונונסו מדואקה וחצי דקה לאחר מכן דוניל מאלן העלה את פ.ס.וו ליתרון. השער הזה החזיק מעמד עד לסיום, אך בדקה ה-88 התקופה הרעה של זהבי נמשכה, הפעם עם מתיחה בשריר הירך האחורי שאילצה אותו לרדת מהדשא.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
חוסר מזל. ערן זהבי
(צילום: AP)
בצד החיובי, פ.ס.וו הבטיחה את ההעפלה כבר הערב הודות לאומוניה ניקוסיה, שהפתיעה את פאוק סלוניקי וניצחה אותה 1:2.
ישראלי נוסף שיהיה בשלב 32 הגדולות הוא ליאור רפאלוב, שבישל את השער השני ב-1:3 של אנטוורפן על לודוגורץ. הקבוצה הבלגית תתמודד בשבוע הבא מול טוטנהאם (3:3 מול לאסק לינץ) על ראשות הבית, כשהספרס יעקפו את אנטוורפן רק אם ינצחו אותה.
3 צפייה בגלריה
אנטוורפן חוגגת
אנטוורפן חוגגת
רפאלוב והחברים יכולים להיות מרוצים
(צילום: AP)
על הקאמבק של הערב אחראית מילאן, שאירחה את סלטיק וכבר אחרי 14 דקות פיגרה 2:0, אבל ארבעה שערים של הרוסונרי קבעו מהפך ו-2:4 חשוב שהבטיח את ההעפלה.
ארסנל, בניגוד גמור ליכולת שלה בפרמייר-ליג, עדיין מושלמת במפעל, כשהפעם הביסה 1:4 את ראפיד וינה.
3 צפייה בגלריה
ארסנל חוגגת
ארסנל חוגגת
מושלמת. ארסנל חוגגת
(צילום: EPA)
עוד בגזרת הלגיונרים, אליאל פרץ רשם 90 דקות ב-0:1 החשוב של וולפסברגר האוסטרית בחוץ על צסק"א מוסקבה. בשבוע הבא היא תפגוש את פיינורד לקרב ישיר על העלייה.
ג'ואל אבו חנא שיחק 90 דקות במדי זוריה, שהפתיעה את לסטר עם 0:1 מרשים, שבשורה התחתונה לא משנה כלום, שכן השועלים העפילו עוד לפני המשחק הערב.