האם הקדנציה של מאוריסיו פוצ'טינו בפריז סן ז'רמן הגיעה לקיצה? על פי דיווחים באירופה המאמן הארגנטינאי ביקש מהנהלת המועדון הצרפתי לעזוב את תפקידו. הסיבה לכך היא שהוא לא מסתדר עם המנהל הספורטיבי הדומיננטי לאונרדו.
כזכור, פוצ'טינו הגיע לקבוצה בינואר 2021 והעונה הנוכחית הסתיימה בכישלון אחרי ששחקניו לא הצליחו לזכות באליפות צרפת ובליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(צילום: AFP)
לאחרונה דווח שפוצ'טינו מבוקש בריאל מדריד אחרי שמאסימילאנו אלגרי העדיף לחתום ביובנטוס, אבל הנושא ירד מהפרק אחרי שקרלו אנצ'לוטי מונה לתפקיד. כעת פורסם באנגליה שהוא עשוי לשוב לטוטנהאם, קבוצתו הקודמת, במקומו של ז'וזה מוריניו שפוטר.
על פי הדיווחים, יו"ר טוטנהאם דניאל לוי מעוניין להחתים את פוצ'טינו מחדש, שנה וחצי בלבד אחרי שפיטר אותו. כזכור, הארגנטינאי הוליך את התרנגולים לגמר ליגת האלופות ב-2019. כעת הוא יהיה מעוניין לשוב למועדון הלונדוני רק במקרה שהארי קיין לא יעזוב. חסוס פרס, עוזרו של פוצ'טינו, הודה לאחרונה שהשניים עשויים לשוב לטוטנהאם, אם כי לא בטוח שהדבר יתרחש כבר בעונה הקרובה.
בפריז סן ז'רמן הכחישו את הידיעות שפורסמו. לטענת המועדון, המאמן לא ביקש לדבר על עזיבה בעת ששוחח עם חברי ההנהלה והוא אמור להעביר את האימונים כאשר השחקנים ישובו ב-5 ביולי מחופשה לקראת העונה הבאה. חוזהו הנוכחי יסתיים בעוד שנה, ביוני 2022. יחד עם זאת, המאמן סירב לשוחח עם התקשורת ולא הכחיש עד כה את הדיווחים.