34 סיבות לחגיגה

בפעם ה-34 - והראשונה מאז 2017 - ריאל מדריד היא שוב אלופת ספרד. נכון, ברצלונה בשנים האחרונות היא הקבוצה השולטת במדינה, אבל בראייה ההיסטורית אין מי שמשתווה לבלאנקוס. ריאל קטפה, כאמור, את האליפות מספר 34 שלה, שמונה יותר מבארסה. למעשה רק שלוש קבוצות זכו בכמות דו-ספרתית של אליפויות: ריאל, ברצלונה ו..ניחשתם נכון, אתלטיקו מדריד עם 10.

ריאל, יובנטוס לפנייך

34 אליפויות זו כמות אדירה, אבל יש קבוצה אחרת באחת מחמש הליגות הבכירות שיכולה להתהדר בנתון מרשים יותר. ליובנטוס יש 35 (ואולי גם 36 עוד מעט) תארי סקודטו באיטליה. ריאל שנייה ובאיירן מינכן, שרק לאחרונה זכתה באליפות השמינית ברציפות, כבר הניפה 30 צלחות בתולדותיה.

ציון 100

אסור לשכוח שלפני פגרת הקורונה ריאל מדריד דורגה שנייה, שתי נקודות אחרי ברצלונה. מאז היא רשמה 10 ניצחונות רצופים, והיא, יחד עם באיירן מינכן, בעלות המאזן הטוב ביותר בעידן פוסט הקורונה וחזרת הכדורגל האירופי לפעילות. 100 אחוזי הצלחה כמובן.

עידן חדש

תסתכלו על המספרים היבשים של ריאל לפני ואחרי המגפה. רק 69 אחוזי הצלחה לפני עם כמעט ספיגה של שער משחק. אחרי? הסיפור, כפי שתשימו לב בטבלה, שונה לגמרי.

יש שוער בשער

ומה תגידו על ההגנה של ריאל מאז חזרת הכדורגל לפעילות? זה העניק לה את המקום הראשון בטבלת ספיגת השערים בחמש הליגות הבכירות.

המלך בנזמה

ואי אפשר בלי קארים בנזמה, שחקן העונה בספרד והכוכב העונה של ריאל מדריד. הצרפתי כבש 21 שערים והיה האיש של זינדין זידאן מהרגע הראשון.