2 צפייה בגלריה
שחקני סאות'המפטון חוגגים
שחקני סאות'המפטון חוגגים
שחקני סאות'המפטון חוגגים
(צילום: רויטרס)
סאות'המפטון כבר הוליכה אחר הצהריים (ראשון) 0:4 על אסטון וילה בחוץ בדקה ה-58, והייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון קליל. האורחת הצליחה כמעט להתקמבק, אבל רק כמעט - ובסוף הפסידה 4:3. הקדושים רושמים ניצחון רביעי בחמישה משחקים.
גיבור הניצחון היה ג'יימס וורד פראוס. הקשר בישל את הראשון של קבוצתו אחרי הגבהה לראש של יאניק וסטרגארד (20). וורד פראוס כבש את הראשון שלו בכדור מסובב גאוני מבעיטה חופשית, 20 מטרים מהשער (33). רגע לפני הירידה להפסקה הוסיף שער נוסף, שוב בבעיטה חופשית. בכך שבר הקשר את שיא המועדון של מתיו לה טיסייה האגדי עם שמונה שערים בבעיטות חופשיות במסגרת הליגה.
השיא של לה טיסייה שנשבר
בדקה ה-58 דני אינגס כבש שער יפה לא פחות עם פצצה מחוץ לרחבה. טיירון מינגס (62), אולי ווטקינס בפנדל (92) וג'ק גריליש (97) צימקו, אך לא היה מספיק זמן עבור וילה כדי להשוות.
המפסידה מאבדת גובה מאז הניצחון הענק 2:7 על ליברפול. היא אמנם ניצחה בחוץ 0:1 את לסטר, אבל בשני המשחקים האחרונים הפסידה 3:0 ללידס בבית, וכאמור היום לסאות'המפטון.
2 צפייה בגלריה
דני אינגס חוגג
דני אינגס חוגג
אינגס. כבש שער נהדר
(צילום: AP)
אברטון ספגה הפסד שני ברציפות, 2:1 לניוקאסל בחוץ. קאלום ווילסון כבש את הראשון בפנדל (57) והכפיל לקראת הסיום (85). דומיניק קלברט לואין צימק בתוספת הזמן (91).
ב-18:30: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל. ב-21:15: טוטנהאם - ברייטון.