האם פ.ס.ז' תצטרך להסתדר ברבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה בעוד שלושה שבועות ללא הכוכב הגדול שלה קיליאן אמבאפה? החלוץ נפצע אמש (שישי) בקרסול ימין בצורה קשה בניצחון 0:1 על סנט אטיין בגמר הגביע הצרפתי, אחרי עבירה מכוערת של בלם היריבה, לואיק פרין, וירד לחדר ההלבשה כשהוא בוכה ונאנק מכאבים. בחגיגות של קבוצתו בסיום הוא נעזר בקביים.
לפני טקס הנפת הגביע דיבר אמבאפה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, שהעניק את התואר לפ.ס.ז', וכשנשאל על ידו האם שבר את הקרסול, אמר לו החלוץ: "יש לי סדק, אני לא חושב שהקרסול נשבר".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה, עמנואל מקרון
קיליאן אמבאפה, עמנואל מקרון
אמבאפה ומקרון
(צילום: MCT)
מי שנשמע פחות אופטימי הוא מאמן הקבוצה תומאס טוכל: "אנחנו מודאגים, כל מי שראה את העבירה צריך להיות מודאג. נצטרך להיות סבלניים כי כרגע אין חדש בנושא".
טוכל ביקר קשות את היריבה בגמר: "זה המשחק השלישי שלנו העונה נגד סנט אטיין וזו הפעם השלישית שהם מקבלים כרטיס אדום. בכל פעם זה קרה ב-30 הדקות הראשונות של המשחק". קפטן פ.ס.ז', תיאגו סילבה, הוסיף: "אני מקווה שקיליאן יחלים הכי מהר שאפשר, הוא חשוב מאוד עבורנו".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
אמבאפה והקביים
(צילום: MCT)
מאמן סנט אטיין, קלוד פואל, הסביר מה בדיוק קרה: "הכוונה של פרין הייתה ללכת על הכדור, אבל אמבאפה היה פשוט מהיר מדי עבורו. אני מקווה בסוף שזו תהיה פציעה קלה בלבד".