ריאל מדריד וברצלונה יעלו הערב (שבת, 22:00) למשחק אולי הכי קריטי שלהן העונה. מבחינת הטבלה הקטאלנים מדורגים במקום השני, נקודה יותר מהבלאנקוס שבמקום השלישי, ושתיים פחות מאתלטיקו מדריד שבפסגה. אבל לצד המאבק על המגרש, מתפתחת סוג של "מלחמה קרה" כפי שכתב הבוקר בכותרת שלו "אס" הספרדי בנוגע להחתמות של שני המועדונים בקיץ הקרוב.
בעיתון מציינים כמובן את הקרב על אחד משני השחקנים הלוהטים בעולם, יחד עם קיליאן אמבאפה, ארלינג הולאנד, שנציגיו (סוכנו מינו ראיולה ואביו) כבר נפגשו עם הנהלות שתי הקבוצות.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
הולאנד
(צילום: getty images)
בעיתון נתנו את הדוגמה של ניימאר בקיץ 2013, שהיה במשא ומתן עם ריאל ודרש עבור אביו סכומים מטורפים כחלק מהעסקה, אבל פלורנטינו פרס ירד מהסיפור. הברזילאי המשיך לקאמפ נואו, ובהמשך למאבק משפטי שנערך בימים אלה בינו לבין בארסה.
בעקבות מצבה הרעוע מבחינה כלכלית של ברצלונה, שנפגעה משמעותית מהקורונה, אבל עוד קודם לכן ביצעה טעויות גדולות בהחתמות שחקנים במאות מיליוני דולרים ונכנסה לגירעון אדיר, לריאל יש יתרון בקיץ הזה על פני יריבתה המרה.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(צילום: AFP)
בעיתון מציינים את היחסים המצוינים שיש לראיולה עם ז'ואן לאפורטה, אך גם עם פרס, ולכן מה שייקבע בסוף היכן ישחק היהלום הנורבגי יהיה כמה כסף כל קבוצה תהיה מוכנה להשקיע בעסקה (תשלום לדורטמונד, שכרו של הולאנד ועמלות לאביו ולסוכנו).
גם דויד אלאבה שמסיים חוזה בקיץ בבאיירן מינכן ויכול להגיע בהעברה חופשית מצוין בכתבה. במקרה שלו נכתב כי לסוכנו, פיני זהבי הישראלי, יחסים מצוינים עם לאפורטה, אך השחקן עצמו מעדיף להגיע לריאל מדריד. מצד שני הוא דורש שכר של 20 מיליון אירו, ובסנטאיגו ברנבאו רוצים לראות קודם מה קורה עם שאר השחקנים אותם היו שמחים למכור כמו גארת' בייל, כאשר גם סוגיית הארכת החוזה של סרחיו ראמוס עומדת על הפרק.
3 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
אלאבה
(צילום: AP)
אדוארדו קמאבינגה, עוד כישרון ענק, שמשחק בראן הוא שם נוסף שצוין ברשימת המאבק בין הקבוצות. הקשר מסיים חוזה בקיץ הבא, וקבוצתו הנוכחית תרצה למכור אותו כבר בקיץ הנוכחי על מנת להרוויח עליו כסף ולא לראות אותו עוזב בחינם בסיום עונת 2021/22. עד היום הדיווחים אמרו שהוא קרוב מאוד לריאל, אבל בכתבה נכתב שגם ברצלונה לוטשת אליו עיניים.