אליפות יהיה כמעט בלתי אפשרי להשיג העונה בליגה ההולנדית, אבל פ.ס.וו רוצה לסיים לפחות במקום השני, מתחת לאיאקס. היום (ראשון) ערן זהבי וחבריו קטעו רצף של שני משחקים ללא ניצחון עם 0:3 ביתי ונוח על הראקלס, במסגרת המחזור ה-28.
זהבי, אחרי השער שכבש ב-1:4 של נבחרת ישראל במולדובה במוקדמות המונדיאל, פתח בהרכב, שותף 75 דקות, ספג כרטיס צהוב וראה את קבוצתו משייטת לניצחון. את האמת, היא עשתה זו מול יריבה שלא ניצחה באיינדהובן כבר 65 שנה.
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
ניצחון קליל. זהבי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דונייל מאלן ופיליפ מקס חוגגים
דונייל מאלן ופיליפ מקס חוגגים
כבש את הראשון של פ.ס.וו. מאלן
(צילום: getty images)
אוליבייה בוסקאלי כיכב עם שני בישולים. הראשון, כבר בדקה התשיעית, לדונייל מאלן, שכבש מזווית קשה. השני, בדקה ה-22, לדנזל דאמפריז שנגח לרשת. מריו גצה סידר למוחמד איהטארן את השלישי, שתי דקות בתוך תוספת הזמן.
אחרי המשחק הזה, המאזן המדהים של פ.ס.וו מול הראקלס מראה על 41 משחקי ליגה, 32 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו ורק שני הפסדים. פ.ס.וו טיפסה, כאמור, למקום השני עם 58 נקודות, בדיוק כמו אלקמאר (לה משחק חסר). איאקס ממשיכה להוליך עם 66 נקודות ושני משחקים פחות מסגניתה.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
89 דקות וניצחון. סולומון
(צילום: AP)
באוסטריה, אליאל פרץ ו-וולפסברגר הובסו 8:1 על-ידי ראפיד וינה במסגרת המחזור ה-23. הקשר הישראלי פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-20 והוחלף בדקה ה-40. וולפסברגר מדורגת במקום השישי בפלייאוף העליון באוסטריה עם 16 נקודות.
באוקראינה, מנור סולומון שותף 89 דקות ב-0:2 של שחטאר דונייצק בחוץ על וורסקיה. ג'וניור מרואייש כבש צמד (42 ו-62) משני בישולים של אלאן פטריק.קפריסין,
בקפריסין, בן שהר עלה מהספסל בדקה ה-87 וכבש (94) - רגע לפני שריקת הסיום - ב-1:2 של אפואל ניקוסיה על נאה סלאמיס.