יומיים בלבד לפני המפגש מול מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית, טוטנהאם ניצחה הערב (חמישי) 4:5 בדו קרב פנדלים (1:1 בתום 90 דקות) את צ'לסי בבית ועלתה לרבע גמר גביע הליגה.
ז'וזה מוריניו, שאמר כי יקריב את ההתמודדות מול צ'לסי לקראת המפגש נגד החיפאים על העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית, לא פתח ב-11 עם הארי קיין ולוקאס מורה, שחיכו על הספסל.
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
קיין והחברים חוגגים
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם. התעייפו קצת לקראת חיפה?
(צילום: AP)
טימו ורנר כבש שער בכורה במסגרת רשמית עבור צ'לסי. החלוץ הגרמני בעט בדקה ה-19 חזק ושטוח, ולא נתן להוגו לוריס סיכוי לעצור. קיין ומורה נכנסו במחצית השנייה, אבל מי שכבש את השוויון ושלח את המפגש לדו קרב פנדלים היה אריק לאמלה, שבעט לרשת מקרוב בדקה ה-83.
תשעת הבועטים הראשונים של שתי הקבוצות עמדו בלחץ והבקיעו מהנקודה הלבנה, כולל הארי קיין את החמישי של טוטנהאם, ואז הגיע מייסון מאונט מצ'לסי, שבעט החוצה ושלח את התרנגולים לחגוג.
3 צפייה בגלריה
מייסון מאונט
מייסון מאונט
מאונט מאוכזב אחרי ההחמצה
(צילום: רויטרס)
בספרד, ולנסיה, שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים, רשמה 0:1 קטן על ריאל סוסיאדד בחוץ ועלתה למקום השני עם משחק עודף. מקסימיליאנו גומס הבקיע את שער הניצחון לעטלפים.
חטאפה הרשימה מאוד מול בטיס וניצחה בבית 0:3. אנחל רודריגס הבקיע צמד (13 ו-42), כשהשער הראשון היה בחצי מספרת מרשימה למדי. מארק קוקורייה הבקיע שער יפה משל עצמו עם בעיטה חזקה מ-20 מטרים סמוך למשקוף (39). עיסה מנדי הורחק אחרי שספג שני כרטיסים צהובים תוך שתי דקות לקראת הסיום. המארחת מוליכה את טבלת הליגה אחרי שלושה מחזורים עם שבע נקודות.