תשעה שערים נכבשו הערב (שישי) בשני המשחקים שפתחו את המחזור ה-27 בסרייה א'. אטאלנטה התאוששה מההפסד לפני ארבעה ימים לאינטר וגברה 1:3 על ספציה, ניצחון שהקפיץ אותה למקום הרביעי. לקבוצה מברגמו יש 52 נקודות, בדיוק כמו ליובנטוס השלישית.
כל השערים של אטאלנטה (שתפגוש בשלישי את ריאל מדריד בגומלין שמינית גמר הצ'מפיונס) נכבשו תוך 19 דקות במחצית השנייה. התקפה מתפרצת נהדרת הסתיימה בשער הראשון של מריו פשאליץ' (53), לואיס מוריאל הכפיל (55) בבעיטה יפה לחיבורים והקשר הקרואטי השלים צמד (72) וכבש את השלישי של המארחת. רוברטו פיקולי רק צימק (82).
5 צפייה בגלריה
מריו פשאליץ'
מריו פשאליץ'
צמד מול ספציה. פשאליץ'
(צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
לואיס מוריאל
לואיס מוריאל
אטאלנטה נצמדה ליובנטוס. מוריאל
(צילום: EPA)
לאציו חזרה למסלול הניצחונות עם 2:3 דרמטי על קורוטונה. בשלושת משחקיה הקודמים בכל המסגרות לאציו נוצחה (פעמיים בליגה ופעם אחת בצ'מפיונס), הערב היא נזקקה לשער מאוחר של פליפה קאייסדו כדי לאגור שלוש נקודות מול נועלת הסרייה א'.
סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' כבש כבר בדקה ה-14, אבל סימי איזן כעבור רבע שעה. צ'ירו אימובילה בישל ללואיס אלברטו (39) את השני של התכולים, אבל בפתיחת המחצית השנייה סימי השלים צמד, הפעם בכדור עונשין מ-11 מטר (50). קאייסדו הכריע את ההתמודדות עם שער דרמטי בדקה ה-85.
5 צפייה בגלריה
קאייסדו והחברים חוגגים את שער הניצחון
קאייסדו והחברים חוגגים את שער הניצחון
קאיסדו והחברים חוגגים את שער הניצחון
(צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
לואיס אלברטו
לואיס אלברטו
לאציו חזרה לנצח. לואיס אלברטו
(צילום: AP)
עבור לאציו מדובר במשחק ראשון מתוך שלושה בתשעה ימים. ברביעי הם יתארחו באליאנץ ארנה אצל באיירן מינכן, אחרי התבוסה 4:1 במשחק הראשון. ב-21 בחודש יפגשו את אודינזה. בכל מקרה, לאציו נותרה במקום השביעי בטבלה עם 46 נקודות אחרי 26 מחזורים.
בגרמניה, המחזור ה-25 בבונדסליגה נפתח עם 1:3 מפתיע של אוגסבורג על בורוסיה מנשנגלדבאך. לארס שטינדל החמיץ פנדל (38) והמארחת ניצלה זאת עם שלושה שערים במחצית השנייה: רובן ורגאס (51), מרקו ריכטר (76) ואנדרה האן (89). פלוריאן נויהאוס השווה זמנית (68). גלדבאך במקום ה-10 עם 33 נקודות, אוגסבורג במקום ה-13 עם 29.
באנגליה, אולי ווטקינס כבש (86) והיה בטוח שהעניק לאסטון וילה ניצחון חוץ על ניוקאסל, אבל ג'מאל לאסלס איזן (94) וקבע 1:1 דרמטי בסט.ג'ימסס פארק. לווילה יש 41 נקודות במקום התשיעי. ניוקאסל עמוק במקום ה-16 עם 28 נקודות, שתיים בלבד מעל הקו האדום.
5 צפייה בגלריה
ג'מאל לאסלס
ג'מאל לאסלס
לאסלס בטירוף אחרי שער השוויון הדרמטי של ניוקאסל
(צילום: gettyimages)
בספרד, שער של רוג'ר בדקה ה-18 קבע 0:1 ללבאנטה על ולנסיה, במשחק שפתח את המחזור ה-27. לבאנטה שמינית עם 35 נקודות, ולנסיה עם שתיים פחות במקום ה-12.
פורסם לראשונה: 17:57, 12.03.21