"היה חשוב לנו להראות שאנחנו לא מתכונים להרפות אחרי הניצחון על בורוסיה דורטמונד וראו כבר מהשנייה הראשונה שלא נתנו ליריבה שלנו שום צ'אנס". מאמן באיירן מינכן, האנזי פליק, מרוצה אחרי שקבוצתו הביסה 0:5 את פורטונה דיסלדורף.
בעקבות התוצאה מוליכה האלופה ביתרון של 10 נקודות על פני דורטמונד, שתשחק היום (19:00) בחוץ נגד פאדרבורן. הקבוצה הבווארית דוהרת לתואר שמיני רצוף ובמועדון מדברים על המשימה הבאה - לסיים את העונה עם לפחות 100 שערי זכות (כבשו עד כה 86 ב-29 מחזורים).
2 צפייה בגלריה
באיירן מינכן
באיירן מינכן
לבנדובסקי, הרננדס ופבאר
(צילום: EPA)

2 צפייה בגלריה
באיירן מינכן
באיירן מינכן
"עשינו הכל בצורה מבריקה". פליק
(צילום: EPA)
פליק, שרשם 22 ניצחונות ב-25 משחקים מאז מונה לתפקידו (המאזן הטוב ביותר במועדון מאז 1965), הוסיף: "כל הזמן אני חושב איך לשמור את הקבוצה במתח. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה מוצלחת ונותרו עדיין משימות, אבל אני לא אוהב להתייחס לסטטיסטיקות ושיאים. אני מאוד מרוצה מהאגרסיביות שהפגנו. עשינו את הכל בצורה מבריקה ובגלל שלא הייתה תמיכה מהיציעים תמכנו זה בזה במגרש וניתן היה לשמוע זאת". לוקאס הרננדס שהוחלף בהפסקה סובל ממתיחה במפשעה ובמועדון העדיפו לא לסכן אותו.
המגן השמאלי דויד אלאבה, שהוזכר כמועמד לעבור לריאל מדריד או ברצלונה בעקבות דרישותיו הכספיות (באיירן מעוניינת להחתימו עד 2025), התייחס לסוגייה: "אני משתדל להתרכז בכדורגל. אין שום דדליין והדברים יתבהרו בקרוב. נכון לעכשיו הכל רגוע. יש לנו אמביציה גבוהה ומצב הרוח אצלנו נהדר".