מנצ'סטר יונייטד ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את טוטנהאם בחוץ, ואולי הרסה לה סופית את התוכניות להשיג כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. התרנגולים נמצאים במקום השביעי ובמרחק שש נקודות מווסטהאם הרביעית.
הדברים התחילו טוב עבור המארחת, כשסון יונג-מין העלה אותה ליתרון בדקה ה-40. חמש דקות לפני כן לאדינסון קבאני נפסל שער בגלל עבירה. למחצית השנייה הופיעה קבוצה אחת בלבד: פרד השווה בדקה ה-57, קבאני הפך עם נגיחה נהדרת ובישול של ברונו פרננדש ומייסון גרינווד חתם בתוספת הזמן (96).
5 צפייה בגלריה
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
פרד חוגג
פרד חוגג
פרד חוגג
(צילום: EPA)
ווסטהאם, בהנהגת ג'סי לינגארד הנפלא, ניצחה 2:3 את לסטר. הפטישים הגיעו למשחק מהמקום השישי, כשהם יודעים שניצחון יכניס אותם לרביעייה הראשונה על חשבון צ'לסי - והם עשו את זה כמו גדולים. הנשק העיקרי שלהם היה, כרגיל מאז שהצטרף בינואר יש לומר, לינגארד.
צמד של המושאל ממנצ'סטר יונייטד כבר במחצית הראשונה (29, 45) נתן לקבוצה שלו יתרון 0:2 מבטיח בהפסקה. בתשעה משחקי ליגה מאז שהצטרף, לינגארד הבקיע שמונה שערים ובישל ארבעה נוספ
5 צפייה בגלריה
ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד חוגג. בכושר אדיר
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד
ועוד קצת לינגארד חוגג
(צילום: AP)
ווסטהאם לא הסתפקה בזה ויצאה מחדרי ההלבשה בדיוק באותה אנרגיה שבה ירדה אליהם, ותוך שלוש דקות במחצית השנייה ג'ארוד בוון, שבישל את השני של לינגארד, כבש בעצמו וקבע 0:3. בדקה ה-54 עיסא דיופ היה בטוח שכבש את הרביעי, אבל התערבות VAR הובילה לפסילת השער בשל נבדל. קלהי אינהאצ'ו צימק בדקות 70 ו-91 וגרם לדפיקות לב אצל ווסטהאם עד הסיום.
לסטר עדיין מדורגת שלישית ומקדימה כעת את ווסטהאם בנקודה אחת בלבד. הקבוצה של דייויד מויס מדורגת מעל צ'לסי, גם כן בהפרש של נקודה, ושלוש מעל ליברפול השישית.
מוקדם יותר, ניוקאסל השיגה ניצחון חשוב במאבקי התחתית, 1:2 בחוץ על ברנלי שהשאיר אותה במרחק ביטחון מהקו האדום. דווקא המארחת עלתה ליתרון ראשונה עם שער של מאטיה וידרה (18) אבל שני שערים תוך חמש דקות במחצית השנייה, של ג'ייקוב מרפי (59) מבישול של אלאן סנט-מקסימין, ושל סנט-מקסימין עצמו (64), הפכו את התוצאה. הפער בין השתיים הצטמצם לנקודה אחת, כשברנלי שיחקה משחק אחד יותר.
5 צפייה בגלריה
שלבי וסנט-מקסימין חוגגים
שלבי וסנט-מקסימין חוגגים
שלבי וסנט-מקסימין חוגגים
(צילום: AP)
ארסנל רשמה 0:3 על נועלת הטבלה, שפילד יונייטד. התותחנים חזרו לנצח אחרי שני משחקים וטיפסו למקום התשיעי. אלכסנדר לקאזט העלה את האורחת ליתרון (33), גבריאל מרטינלי (71) הכפיל, ולקאזט סגר צמד (85).
פורסם לראשונה: 18:04, 11.04.21