ליברפול דילגה הערב (ראשון) על משוכה גבוהה במיוחד, כשניצחה 1:3 את ווסטהאם בחוץ במחזור ה-21 בפרמייר-ליג. האלופה קטעה לפטישים ארבעה ניצחונות ברציפות, עקפה את לסטר שמעדה מול לידס (3:1), ונצמדה למנצ'סטר יונייטד השנייה עם נקודה פחות.
גיבור הניצחון הוא מוחמד סלאח, שאחרי מחצית ראשונה מאופסת, כבש צמד תוך 11 דקות (57, 68) והבטיח לאדומים את הניצחון. ג'ורג'יו ווינאלדום כבש את השלישי (84), וקרייג דוסון רק צימק (87). המצרי, מלך השערים בליגה, העלה את מאזנו ל-15 שערים העונה.
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
(צילום: AFP)
אחרי ה-0:0 מול וולבס במשחק הבכורה שלו כמאמן צ'לסי, תומאס טוכל רשם אחר הצהריים (ראשון) ניצחון ראשון - 0:2 על ברנלי בבית במסגרת המחזור ה-21 בפרמייר-ליג.
קפטן הקבוצה, ססאר אספיליקווטה, היה אחראי לשער הראשון בעידן טוכל בדקה ה-40. עבור אספיליקווטה זה כיבוש ראשון בליגה מזה שנה, והגרמני הוא המאמן השמיני איתו יוצא לו לעבוד בתקופתו בסטמפורד ברידג'.
3 צפייה בגלריה
אספיליקווטה חוגג עם החברים
אספיליקווטה חוגג עם החברים
אספיליקווטה (מימין) חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
טוכל מאושר
(צילום: רויטרס)
מרקוס אלונסו הבקיע את השני בדקה ה-84, ואיזה שער זה היה. כריסטיאן פוליסיק הרים לו כדור, הספרדי עצר על החזה, ובעט חזק לרשת. דווקא אחרי שני ניצחונות ליגה גדולים שלה על ליברפול ואסטון וילה, ברנלי חוזרת לעצמה ורשמה את הפסדה העשירי העונה.
לסטר כאמור פישלה הערב מול לידס, והפסידה לה 3:1 בבית לאחר שהובילה. השועלים פיספסו הזדמנות לעקוף את מנצ'סטר יונייטד וירדו למקום הרביעי. הארווי בארנס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-13, אבל סטיוארט דאלאס השווה כעבר שתי דקות בלבד. המהפך הושלם בדקה ה-70 עם שער של פטריק במפורד, שגם בישל את השלישי לג'ק האריסון (84).
גם טוטנהאם (ללא הארי קיין הפצוע) ירדה הערב ללא נקודות, אחרי שספגה 1:0 מברייטון בחוץ. מדובר בהפסד שני ברציפות לספרס שממשיכים לאבד גובה. לאונרדו טרוסארד כבש את השער היחיד במשחק (17).
פורסם לראשונה: 15:54, 31.01.21