ליברפול כבר הייתה בטוחה שהיא בדרך להשיג 3 נקודות מול ניוקאסל, אבל החבורה של סטיב ברוס יצאה מאנפילד עם נקודה בזכות שוויון דרמטי בדקה ה-96 שקבע 1:1 בסיום. האדומים מדורגים כעת במקום השישי בטבלה עם 54 נקודות ומקדימות אותה צ'לסי ו-ווסטהאם, שייפגשו הערב (19:30) לדרבי לונדוני מסקרן.
המארחת עלתה ליתרון בתוך שלוש דקות בלבד משריקת הפתיחה. מוחמד סלאח בעט מקרוב לפינה הימנית העליונה של מרטין דוברבקה. ליברפול גם הייתה יכולה להכפיל כבר במחצית הראשונה, אבל סאדיו מאנה ודיוגו ז'וטה לא ניצלו את המצבים הטובים שקיבלו.
2 צפייה בגלריה
ניוקאסל חוגגת
ניוקאסל חוגגת
ניוקאסל חוגגת את הנקודה
(צילום: רויטרס)
זה כאמור עלה למארחת ביוקר. בהתחלה הם עוד ניצלו אחרי שה-VAR פסל שער של קאלום ווילסון בטענת לנגיעת יד (92), אבל ארבע דקות מאוחר יותר כבר ראו את ג'וזף ווילוק מבקיע.
צ'לסי של תומאס טוכל ממשיכה להיות קבוצת ההגנה הכי טובה בפרמייר-ליג - ומלבד ההתפרקות המוזרה מול ווסט ברומיץ', כמעט בלתי אפשרי להכניע אותה. הערב היא גברה 0:1 על ווסטהאם בקרב ישיר על המקום הרביעי בטבלה. טימו ורנר (43) הבקיע את השער היחיד במשחק.זו הפעם העשירית ב-14 המשחקים של טוכל בליגה שצ'לסי מצליחה לשמור על שער נקי והיא פתחה פער של שלוש נקודות מהפטישים, וארבע מליברפול.
2 צפייה בגלריה
זייש והחברים מאושרים
זייש והחברים מאושרים
צ'לסי חוגגת
(צילום: רויטרס)
שפילד יונייטד, שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ סיבכה את ברייטון כשגברה עליה 0:1 משער של דייויד מקגולדריק (19). היה זה הניצחון הראשון של נועלת הטבלה מאז פוטר המנג'ר כריס ווילדר בחודש שעבר.
בשבוע שעבר הייתה זו נוריץ' שהבטיחה את החזרה שלה לליגה הבכירה, והערב ווטפורד הצטרפה אליה. שער בודד של איסמעילה סאר בדקה ה-11 הספיק לניצחון 0:1 על מילוול, ששווה כרטיס חזרה לפרמייר-ליג.
פורסם לראשונה: 16:37, 24.04.21