ריאל מדריד האריכה אמש (שישי) את רצף הניצחונות שלה מאז שהליגה הספרדית חזרה מפגרת הקורונה לשמונה. הבלאנקוס ניצחו 0:2 בבית את אלאבס - והגדילו בחזרה את הפער מברצלונה השנייה בטבלה לארבע נקודות. עד לסיום הליגה נותרו שלושה משחקים בלבד, ואם ריאל תנצח את השניים הבאים שלה - בחוץ מול גרנדה ביום שני ונגד ויאריאל בבית ברביעי, היא תזכה באליפות ה-34 בתולדותיה והראשונה מזה שלוש שנים.
מי שגנב את ההצגה במשחק היה גארת' בייל, שיחסיו העכורים עם זינדין זידאן כבר מילאו את מדורי הספורט בספרד. הפעם, המאמן הצרפתי בחר שלא להכניףס את בייל כחד מחמשת החילופים של ריאל.
2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(צילום מסך מתוך הטלוויזיה)
צפו ב"מחאה" של בייל
עוד במהלך המשחק, הוולשי, שהרגיש לאן הרוח נושבת, הביע מחאה כמו שרק הוא יודע, כשלקח את המסכה שלו, שם אותה על פניו, מתח את רגליו בפוזה של אני ישן כרגע, אל תפריעו לי. אחרי שהחילוף החמישי נכנס, בייל כבר היה באמת משועשע כשחייך בציניות מול המצלמות.
כמו במשחקיה הקודמים של ריאל, גם הפעם דיברו על נושא השיפוט. בדקה ה-11 קיבלה המארחת פנדל גבולי בלשון המעטה, אחרי שהשופט ראה את צ'ימו נבארו מכשיל ברחבה את פרלאן מנדי. קארים בנזמה העלה את המארחת ליתרון מהנקודה הלבנה. מי שיצא להגנתה של ריאל היה שופט העבר, איטורלדה גונסאלס: "זה מהלך בו שחקן אלאבס הלך לכדור, אבל פגע בסוף בשחקן ריאל עם הברך. זה מהפנדלים ששחקן ההתקפה תורם 30 אחוז על מנת שהשופט ישרוק, כי הוא חיכה למפגש בין הרגליים של שניהם".
2 צפייה בגלריה
רפאל וראן
רפאל וראן
וראן. ריאל בדרך לאליפות
(צילום: AFP)
גם השער השני של ריאל לווה בהחלטת שיפוט. בנזמה בישל לאסנסיו שכבש (51), אולם בתחילה השער נפסל בטענת נבדל. השופט הלך לבדוק ב-VAR, שינה את החלטתו ואישר את השער. רפאל וראן הדף את המבקרים: "הרעש שאנחנו שומעים מבחוץ לא מעניין אותנו. אנחנו מרוכזים בלנצח ונותנים הכל על הדשא. ה-VAR קיים ואנחנו לא שולטים בו. אנחנו שולטים במאמץ והגישה שלנו כקבוצה". דרך אגב, מדובר במשחק השלישי ברציפות שריאל מקבלת פנדל וכובשת. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני 14 שנים.
על רצף הניצחונות המרשים של קבוצתו, אמר וראן: "אנחנו מרוצים מהתצוגות האחרונות שלנו. נמשיך לעבוד קשה. נשארו לנו שלושה משחקים, וניתן בהם הכל כדי לזכות באליפות. יש לנו חבורה חזקה עם המון כישרון. כמו שזידאן תמיד אמר, אנחנו צריכים את כל הקבוצה יחד כדי לנצח. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".
פורסם לראשונה: 07:40, 11.07.20