ג'יידון סאנצ'ו נשאר בדורטמונד, לפחות עד סיום העונה הבאה, כך הודיע הערב (שני) המנהל המצקועי של המועדון, מיכאל צורק. "אנחנו מתכננים את העונה הקרובה עם ג'יידון סאנצ'ו. ההחלטה היא סופית. זה עונה על כל השאלות בנושא", אמר הצורק, ואף ציין כי החוזה של הכישרון הגדול הוארך עד ל-2023.
כזכור, מנצ'סטר יונייטד רצתה לרכוש את הקיצוני האנגלי בן ה-20, אך דורטמונד על פי הפרסומים דרשה 108 מיליון פאונד, סכום שהשדים האדומים לא מוכנים לשלם.
2 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו
סאנצ'ו. לא חוזר לממלכה
(צילום: AP)

קוסטאס צימיקאס בליברפול

ליברפול מתחזקת. המגן השמאלי קוסטאס צימיקאס מצטרף מאולימפיאקוס וחתם הערב (שני) אצל אלופת אנגליה ששילמה עבורו 13 מיליון אירו. היווני בן ה-24 רשם עד כה 86 הופעות במדי קבוצת הפאר היוונית וערך שלוש הופעות במדי נבחרת יוון.
"עבורי זה המועדון הגדול בעולם", אמר צימיקאס שילבש 21 על הגב. "אני אוהב את הפרמייר-ליג ותמיד חלמתי לשחק בה. אוכל להגיע לרמות הגבוהות ביותר אם אשמור על ריכוז ואקשיב למאמנים. מקווה לעזור לליברפול לזכות שוב באליפות וגם בליגת האלופות".

דייויד בקהאם קיבל שחקן משמעותי

בלז מטווידי יעזוב את יובנטוס וישחק בעונה הבאה ב-MLS. כתב "סקאי ספורטס", פבריציו רומאנו, דווח שהקשר בן ה-33 יעזוב את אלופת איטליה ויחתום באינטר מיאמי של דייויד בקהאם.
מטווידי, שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל שנערך לפני שנתיים, יעבור לליגה האמריקנית אחרי ששיחק ביובה מאז 2017. הוא חתום באלופת איטליה על חוזה לעונה נוספת, אבל היא לא תדרוש תמורתו דמי העברה ותסתפק בכך שעזיבתו תחסוך ממנה את תשלום משכורתו.
2 צפייה בגלריה
בלז מטווידי
בלז מטווידי
משחק ביובה מאז 2017. בלז מטווידי
(צילום: EPA)
השחקן, שהחל את הקריירה בטרואה ולבש גם את מדי סנט אטיין ופריז סן ז'רמן, הופיע העונה ב-35 משחקים במדי הגברת הזקנה, 23 מתוכם בהרכב הראשון. יחד עם זאת, הוא ישב על ספסל המחליפים ולא שותף בניצחון 1:2 על ליון, שלא עזר לקבוצה להימנע מהדחה בשמינית גמר ליגת האלופות. בנבחרת צרפת הוא רשם עד היום 84 הופעות וכבש 9 שערים.
פורסם לראשונה: 17:09, 10.08.20