נתחיל באיחולי מזל טוב ללאו מסי, שחוגג ממש היום (רביעי) את יום הולדתו ה-33. הפרעוש כנראה קיווה שהוא יחגוג עם שערו ה-700 בקריירה, אך בטח יסתפק גם בניצחון הדחוק, 0:1 על אתלטיק בילבאו, שהחזיר, לפחות זמנית, את ברצלונה לפסגת הליגה הספרדית.
מסי לפחות היה חתום על הבישול לאיבן ראקיטיץ' בדקה ה-71, שהיה ה-15 שלו העונה וה-250 לזכות בארסה, אבל גם מעורב בסערה לא קטנה הבוקר בספרד.
2 צפייה בגלריה
הדריכה של מסי על יראי אלבארס
הדריכה של מסי על יראי אלבארס
שווה אדום? הדריכה של מסי על יראי אלבארס
(צילום מסך)
בדקה ה-69, פחות משתי דקות לפני השער שבישל, מסי דרך על הקרסול של שחקן בילבאו יראי אלבארס, במה שנראה במבט ראשון כדריכה לא מכוונת שהגיעה תוך כדי משחק.
לאחר האירוע, אלבארס כמובן סבל מכאבים והפרעוש ניגש לראות מה מצבו, כשדווקא השופט חסוס חיל מנסאנו החליט להתעלם מהמקרה, כשגם שופטי ה-VAR לא שלחו לו איתות או בחנו את הדריכה.
מי שקיבל את האסיסט ממסי, ראקיטיץ', יצא ברגשות מעורבים מהמשחק. הקרואטי, שממעט לשחק העונה ונמצא בירידה מתמדת ביכולת, כבש את שערו הראשון ונשמע מעט מתוסכל מכך.
2 צפייה בגלריה
איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ'
"שמח שסוף סוף כבשתי שער ראשון". איבן ראקיטיץ'
(צילום: רויטרס)
"התקשנו להיכנס לעניינים, זה לא היה קל, אבל אני שמח שסוף סוף כבשתי את השער הראשון שלי העונה", אמר ראקיטיץ' בסיום. "אני רוצה להקדיש אותו לאשתי ולבנות שלי, שהצליחו לסבול אותי במשך החודשים האחרונים. זה מאוד מוזר שלקח לי את כל הזמן הזה לכבוש. אני עצבני על עצמי, וגם שמח שהצלחתי לתרום לקבוצה".
על מאבק האליפות הוסיף: "זה מאוד קשה לזכות בלה-ליגה, זו הסיבה שזו הליגה הטובה בעולם. יש הרבה משחקים קשים, וזה לא תורם כשהאצטדיונים ריקים ואין קהל. אנחנו צריכים לעבוד ביחד ולהכין את עצמנו בצורה מיטבית. גם ריאל וגם אנחנו פייבוריטים לזכות באותה מידה. הם מתרכזים בעצמם ואנחנו בעצמנו. אנחנו רוצים לתת את המקסימום בכל משחק".