גם ברצלונה וגם סביליה קיוו להישאר מושלמות אחרי המשחק השלישי שלהן בליגה, אבל שתיהן איבדו נקודות ראשונות העונה אחרי 1:1 בקאמפ נואו.
לוק דה יונג העלה את סביליה ליתרון בדקה השמינית, אבל עוד לא הספיק לנחות מקפיצת השמחה כשקוטיניו כבר השווה (10). שתי הקבוצות ניסו לתקוף ולהשיג הכרעה, שתיהן היו קרובות עם כמה הזדמנויות מצוינות, אבל בסופו של דבר התוצאה נשארה בעינה עד הסיום.
7 צפייה בגלריה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
מסי בפעולה
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
קוטיניו מול ג'ורדן
קוטיניו מול ג'ורדן
קוטיניו מול ז'ורדן
(צילום: AFP)
איבן ראקיטיץ' קיווה לעשות יותר במפגש הראשון שלו מול האקסית מאז חזר לסביליה, אבל סיפק משחק סביר וזה הכל. זה נכון גם לגבי אנואן גריזמן, שממשיך להיראות כמו צל של הכוכב שהיכרנו מאתלטיקו מדריד ומנבחרת צרפת - בלי ביטחון ובלי חדות.
ברצלונה עלתה בלי מארק אנדרה טר-שטגן וקלמון לנגלה הפצועים. נטו פתח בשער, רונאלד אראוחו שיחק לצד ג'רארד פיקה במרכז ההגנה, ובארסה שילמה בבילבול שהוביל לשער שספגה, אבל ספיגה אחת בסיטואציה הזו מול קבוצה חזקה כמו סביליה היא הרע במיעוטו. אי אפשר בלי מילה על לאו מסי, שעשה כמה מהלכים יפים והיה אחראי על מסירת המפתח שהסתיימה בשער של קוטיניו, אבל נשאר באופן נדיר מחוץ לרשימת הכובשים או המבשלים.

מהלך המשחק

דקה 4': ניסיון ראשון של סביליה, סוסו הגביה אחרי קרן קצרה, לוקאס אוקאמפוס נגח מעל השער.
8': שער! סביליה עולה ל-0:1. לוק דה יונג הגיב ראשון אחרי כדור חופשי שנחת ברחבה, וירה טיל לרשת העליונה ופנימה.
7 צפייה בגלריה
לוק דה יונג כובש
לוק דה יונג כובש
לוק דה יונג כובש
(צילום: Getty Images)
7 צפייה בגלריה
לוק דה יונג חוגג
לוק דה יונג חוגג
וחוגג
(צילום: רויטרס)
10': שער! ברצלונה משווה ל-1:1. פיליפה קוטיניו לא חיכה הרבה. מסי הכניס כדור אמן לכיוון ג'ורדי אלבה, חסוס נבאס התתערב ברגע האחרון וניסה להרחיק, אבל הכדור נפל לרגליים של קוטיניו שבעט לרשת החשופה.
7 צפייה בגלריה
קוטיניו כובש
קוטיניו כובש
קוטיניו כובש
(צילום: AFP)
7 צפייה בגלריה
פיליפה קוטיניו  חוגג
פיליפה קוטיניו  חוגג
וחוגג
(צילום: AFP)
21': הזדמנות גדולה לאנטואן גריזמן שקיבל כדור לבד בתוך הרחבה, אבל הנגיעה הראשונה שלו הייתה חזקה מדי והוא בקושי שחרר בעיטה תוך כדי כריעה. הכדור הלך החוצה.
50': שוב גריזמן, הפעם הוא שבר את קו הנבדל כשהיה בחצי המגרש של ברצלונה בזמן מסירה ארוכה, דהר עד תיבת החמש של סביליה אבל שוב נגיעה אחת לא טובה מנעה ממנו לייצר בעיטה איכותית.
58': דייגו קרלוס איבד כדור בתוך רחבת סביליה ואז כמעט נגח לתוך השער שלו, אבל הכדור חמק לקרן.
63': יוסף אנ-נסירי רק נכנס וכבר כמעט גרם לשער עצמי של פיקה - אבל כדור הרוחב שפגע בבלם ברצלונה הלך למשקוף של נטו והורחק.
66': ראקיטיץ' ניסה ברגל שמאל מחוץ לרחבה, הכדור שלו הלך החוצה.
7 צפייה בגלריה
ראקיטיץ' בפעולה
ראקיטיץ' בפעולה
ראקיטיץ' בפעולה. משחק סביר מול האקסית
(צילום: AP)
90+1': טרינקאו קיבל כדור גדול ממסי, המשיך נפלא בגרירה לתוך הרחבה אבל נעצר אצל בונו.

הרכבים

ברצלונה: נטו; סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, רונאלד אראוחו, ג'ורדי אלבה (סרג'יניו דסט, 75); סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, פיליפה קוטיניו (מיראלם פיאניץ', 75); אנטואן גריזמן (טרינקאו, 61), לאו מסי, אנסו פאטי (פדרי, 61).
סביליה: בונו; חסוס נבאס, ז'ול קונדה, דייגו קרלוס, מרקוס אקונה; איבן ראקיטיץ' (נמאניה גודל, 78), פרננדו, ז'ואן ז'ורדן, לוקאס אוקאמפוס (יוסף אנ-נסירי, 62), לוק דה יונג (אוסקר, 85), סוסו (מוניר אל חדאדי, 62).
פורסם לראשונה: 21:54, 04.10.20