לאור פתיחת העונה הרעה מאוד של ריאל מדריד, הבלאנקוס רוצים להתחזק כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. על פי דיווח ב"בילד" הגרמני, זינדין זידאן יצר קשר באופן אישי עם כוכב רד בול זלצבורג, דומיניק סובוסלאי ההונגרי, וניסה לשכנע אותו לחתום במועדון.
זה לא סוד שההונגרי הנהדר נמצא על הכוונת של ריאל, ודיווחים על ההתעניינות בו מצד המועדון הופיעו בתקשורת הספרדית כבר לפני חודש, אבל עכשיו מסתמן שהחיזורים עלו מדרגה.
2 צפייה בגלריה
דומיניק שובושלאי
דומיניק שובושלאי
סובוסלאי נגד מכבי ת"א במוקדמות הצ'מפיונס
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זידאן. חייב חיזוק
(צילום: EPA)
במקביל, גם לייפציג, שנמצאת כזכור באותו קונצרן (רד בול) אליו משתייכת זלצבורג, מעוניינת בסובוסלאי, כפי שבעבר לא מעט שחקנים עברו בין המועדונים, אך ההונגרי עוד לא קיבל החלטה בנוגע לעתידו. גם ליברפול וארסנל הוזכרו כמועמדות.
סובוסלאי, שכבש העונה 8 שערים ובישל עוד 9 ב-17 משחקים בכל המסגרות, נמצא בכושר מטורף, מה שגרם לזידאן בעצמו להתקשר אליו. על פי הדיווח ב"בילד", הקשר היה מופתע מאוד מהטלפון, מאחר שדברים כאלה בדרך כלל לא קורים.
החוזה שלו בזלצבורג מסתיים בתום עונת 2021/22, כך שהאוסטרים יודעים שחלון ההעברות של ינואר הוא זמן מצוין עבורם למכור אותו במחיר גבוה. שוויו של סובוסלאי על פי האתר טרנספר-מרקט מוערך ב-25 מיליון אירו.