גארת' בייל פותח את הלב. כוכב ריאל מדריד התראיין ל-ESPN וסיפר על תחושותיו בנוגע למעמדו שהדרדר בריאל מדריד ויחסיו עם האוהדים וזינדין זידאן. במהלך הראיון הוא הודה ששריקות הבוז שספג מהצופים בסנטיאגו ברנבאו פגעו בביטחונו העצמי.
אהבתו הגדולה לגולף, משחק בו העדיף להתעסק בזמן שהיה אמור לנוח בעת שסבל מפציעה ממושכת, העניקו לו את הכינוי "הגולפאי" בקרב אוהדי הבלאנקוס, שבנוסף העבירו עליו ביקורת בעקבות העובדה שלא למד לדבר ספרדית גם אחרי שבע שנים במועדון.
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן עם גארת' בייל
זינדין זידאן עם גארת' בייל
מתיחות שמעיבה על האווירה. . זידאן ובייל
(צילום: רויטרס)
לכך יש להוסיף את יחסיו המתוחים עם המאמן, שהעיבו על האווירה למרות שלוש הזכיות בליגת האלופות ולמרות השער המדהים שהוולשי הבקיע מול ליברפול בגמר לפני שנתיים. על פי הדיווח ב"מארקה", זידאן כבר החליט לשחרר את בייל ולא לכלול אותו בתוכניות לעונה הבאה אחרי שלא שיתף אותו במשחקים האחרונים בליגה בהם הבטיחה הקבוצה את הזכייה באליפות ספרד. בייל צולם במהלך התקופה הזו מאוכזב על הספסל. באחד המקרים אף נתפס מנמנם ובמקרה אחר חיקה בלעג את תנועותיו של מאמנו.
"מופעל עלינו לחץ גדול בכל משחק", התייחס בייל לעובדה כי בניגוד לאנגליה, האוהדים בספרד נוהגים לשרוק בוז לשחקנים על מנת להבהיר להם מתי הם לא מרוצים מהם. "אם אתה לא משחק היטב הם בודקים אותך. קרה לי כמה פעמים ש-80,000 צופים באצטדיון שרקו לי בוז. זה לא נעים ולא תורם לביטחון שלך. כשאתה לא משחק היטב אתה מצפה שהאוהדים יתמכו בך וינסו לעזור לך, אבל הם עושים בדיוק את ההפך. שורקים לך וגורמים לך את ההרגשה הגרועה ביותר. ככה אתה מאבד את הביטחון, משחק גרוע יותר וגורם להם להתאכזב עוד יותר".
3 צפייה בגלריה
ברצלונה נגד ריאל מדריד
ברצלונה נגד ריאל מדריד
"האוהדים גורמים את ההרגשה הגרועה ביותר". בייל
(צילום: Getty Images)
בייל (31), החתום לשנתיים נוספות באלופת ספרד, התייחס לתחביב שלו: "להרבה אנשים יש בעיה עם העובדה שאני אוהב לשחק גולף ואני לא מבין למה. דיברתי גם עם הרופאים (בתקופה בה היה פצוע) והם אמרו שאין להם שום בעיה עם זה".
סוכנו של בייל, ג'ונתן בארנט, אמר ל-BBC: "גארת' בסדר, יש לו עוד שנתיים לסיום החוזה, הוא אוהב להתגורר במדריד ולא הולך לשום מקום. הוא טוב בדיוק כמו כל אחד אחר בקבוצה וזה תלוי בזינדין זידאן. ברור שהוא קיבל הצעות, אבל בקושי יש מועדונים בעולם שיכולים להרשות לעצמם לרכוש אותו. זו אבידה גדולה שכרגע הוא לא בתוכניות של ריאל אבל הוא לא יעזוב".
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
אוהדי ריאל מבהירים היטב מה הם חושבים על השחקנים
(צילום: MCT)
שחקני ריאל מדריד שבו להתאמן לקראת משחק הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי ביום שישי בשמינית גמר ליגת האלופות (הפסידו 2:1 בסנטיאגו ברנבאו במשחק הראשון). מריאנו הפצוע נעדר, סרחיו ראמוס ייעדר בגלל השעיה.