קאי האברץ הוא אחד השמות החמים של קיץ 2020. הקשר ההתקפי הכישרוני עשוי לעזוב בקרוב את באייר לברקוזן ומי שהתייחס לכך היה מאמנו, פטר בוס, שדיבר אחרי ההדחה אמש (שני) ברבע גמר הליגה האירופית על ידי אינטר.
בוס נשאל האם לדעתו הגרמני שיחק את משחקו האחרון במועדון, וענה בצחוק: "כן, אני מכריז בלעדית שהוא ישחק בהרקלס". בוס לא סתם שלף את שם הקבוצה ההולנדית הצנועה, אותה אימן במשך שתי קדנציות בעבר.
1 צפייה בגלריה
קאי האברץ
קאי האברץ
קאי האברץ. מבוקש
(צילום: AP)
במועדון ההולנדי נהנו מהכותרות והבאזז והחליטו לזרום עם הבדיחה. הקבוצה פרסמה בעמוד הטוויטר שלה הודעה "המברכת" את האברץ על הצטרפותו, במה שכבר הספיק להפוך לציוץ ויראלי במיוחד.
אז לקבוצה הצנועה מהולנד הוא כנראה לא יצטרף בקרוב, אבל מי שכן מועמדת לקלוט אותו היא צ'לסי. לברקוזן דורשת בשלב זה 90 מיליון אירו עבורו ואילו הבלוז מוכנים לשלם 70 "בלבד". המנהל המקצועי של הגרמנים, רודי פלר, טען שהוא יימכר רק אם תגיע הצעה מתאימה ואם לא הוא יישאר עונה נוספת בבונדסליגה.
"אנחנו יודעים שיש עניין מצד מספר קבוצות כולל צ'לסי", אישר פלר. "עבורנו המצב פשוט למדי. יש לו חוזה לשתי עונות נוספות ואם קבוצה רוצה אותו היא תצטרך לעמוד בתנאים שלנו".
האברץ בן ה-21 כבש העונה 12 שערים והוסיף שישה בישולים בליגה הגרמנית. בליגה האירופית הוא הבקיע ארבעה שערים, כולל המצמק ב-2:1 לאינטר אמש. הוא גם הספיק כבר לערוך שבע הופעות במדי נבחרת גרמניה.