זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ומחר (חמישי) זה יהפוך לרשמי: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד. הבלאנקוס הודיעו כי מחר תתקיים מסיבת עיתונאים במהלכה ייפרד הקפטן מקבוצתו ב-16 השנים האחרונות.
בעוד שבועיים יסתיים רשמית חוזהו של הבלם והצדדים לא הצליחו להגיע להבנות בנוגע להמשך ההתקשרות. ריאל הציעה לבלם חוזה לעונה אחת עם הפחתה של 10 אחוזים בשכרו, ואילו ראמוס בן ה-35 דרש חוזה לשתי עונות לפחות.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס. מהגדולים בתולדות ריאל מדריד
(צילום: AFP)
הפרידה בין הצדדים היא בסך הכל ברוח טובה ולראייה הנשיא פלורנטינו פרז יגיע למסיבת העיתונאים ויאחל בהצלחה לאחד השחקנים הגדולים בתולדות ריאל מדריד.
ראמוס שיחק 16 עונות בריאל מדריד והפך עם השנים לכוכב-על. הוא ערך 671 הופעות במדי הבלאנקוס, כבש 101 שערים מעמדת הבלם, זכה בחמש אליפויות וכמובן היה חלק מרכזי מהקבוצה האגדית שזכתה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופת. בסך הכל זכה ארבע פעמים בצ'מפיונס.
3 צפייה בגלריה
סיפור אהבה
סיפור אהבה
תארים לא היו חסרים לו
(צילום: רויטרס)
העונה האחרונה הייתה מהחלשות בקריירה של ראמוס. הוא רשם 21 הופעות בלבד בכל המסגרות ובילה את מרבית העונה מחוץ לסגל בגלל פציעות שונות. הפציעות גם הובילו את לואיס אנריקה לוותר על שירותיו ביורו 2020 והוא נותר מחוץ לסגל.
ומה היעד הבא? דיווחים שונים קשרו אותו לסביליה אותה עזב לפני 16 שנה לטובת ריאל מדריד. גם פריז סן ז'רמן כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.