יובנטוס רוצה להימנע מחר מהדחה מפתיעה בשמינית גמר ליגת האלופת כשתארח את פורטו בגומלין (שלישי, 22:00). הפורטוגלים ניצחו 1:2 במשחק הראשון ולמזלת אלופת איטליה, פדריקו קייזה הבקיע בדקה ה-84 שער מצמק וחשוב. רק נזכיר, בעונה שעברה יובה הודחה על-ידי ליון באותו שלב, משהו שכריסטיאנו רונאלדו וחבריו לא רוצים לשחזר.
"זה יהיה משחק מאוד טכני, בגלל שאנחנו פוגשים יריבה קומפקטית שלא נותנת מרווח וזמן לחשוב. נצטרך להיות סבלניים", אמר המאמן אנדראה פירלו לקראת המשחק והתייחס למצב הפצועים: "כולם התאמנו איתנו כרגיל חוץ ממתיאס דה ליכט שהתאמן חלקית. ג'ורג'יו קייליני לא בשיאו אבל הוא התאמן ואני חושב שיהיה זמין מחר, ארתור אולי יפתח".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
המאמן איטלקי המשיך: "אנחנו יודעים כמה זה חשוב ויפה לשחק בצ'מפיונס, יש אנרגיה אחרת באוויר, אבל צריך להתייחס למפגש מול פורטו כאל עוד משחק חשוב. הכל פתוח, נצטרך להיות חכמים כדי לעלות לרבע הגמר, מחר זה משחק גורלי".
על כריסטיאנו רונאלדו ששותף רק ל-21 דקות מול לאציו (1:3) במחזור האחרון: "הוא בסדר, אלה המשחקים שלו. הוא מגיע בטירוף, הוא הצליח לנוח וכבר לא יכול לחכות". על אלבארו מוראטה שכבש צמד ובישל מול לאציו ויפתח לצידו של הפורטוגלי: "הוא תמיד משתפר, הוא שאפתן ויודע לקרוא הגנות, היבט חשוב עבור שחקן בקליבר שלו".
2 צפייה בגלריה
פירלו עם דה ליכט
פירלו עם דה ליכט
הבלם ההולנדי ישחק? אנדראה פירלו עם מתיאס דה ליכט
(צילום: AFP)
הבלם לאונרדו בונוצ'י הוסיף: "חשוב שנהיה סבלניים ולא ננסה להבקיע בכוח, פורטו תילחם כדי לעלות וחשוב שנשחק בצורה מבוקרת. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז לשנייה, מחר נצטרך להגיע בשיא הכוח, מהחימום לפני המשחק ועד לסיום".
בצד השני, מאמן פורטו סרג'יו קונססאו אמר לקראת הגומלין: "מדובר ב-11 נגד 11 ונעשה הכל כדי לנצח, לפורטו יש היסטוריה עשירה ונהדרת בתחרות הזו".
החלוץ מהדי טרמי שכבש את השער הראשון בניצחון בפורטוגל, הוסיף: "נגיע כדי לנצח, אנחנו לא יכולים לחשוב על שום דבר אחר כי אם נעשה זאת, הפסדנו. עלינו להישאר מרוכזים 90 דקות ונעשה את המיטב".